Mama Lou

Annesofies Guldkorn

1 indlæg i dette emne

Som nogle ved, at har jeg jo en bonusdatter på 11 år. Som så mange andre, så forstår hun virkelig at sætte kulør på tilværelsen indimellem :lolhit

Sidste år havde vi været ude at bowle med Fie og hendes 2 kusiner. På vej hjem i bilen sidder de og skråler forskellige sange bla. Sminkedukken (Hun er med på den værste selvom hun har en kæreste...), Ensom, Kun for mig m.fl.

De var også kort igang med at synge Mest Ondt med Medina og Burhan G, men droppede den og startede igen med Sminkedukken.

Pludselig stopper Fie og siger: Ej, skal vi ikke bare synge den med Medina og G-Drengen færdig :lolhit

Vi troede først hun sagde G-STRENGEN, men da vi bad hende gentage, kunne vi så høre, at vi havde hørt helt forkert - og dog :D

Det er ikke så lang tid siden, at vi var ude at gå en tur. Vi havde været omkring Dyrehaven hernede, hvor der er geder og masser af rådyr. Da vi nærmer os vores hus, går vi forbi en mark, hvor der står nogle dyr ca. 150-200 meter væk fra os. Fie stopper og siger; Ej se Far, sikke mange rådyr... Der var bare lige en detalje - det var køer, sådan nogle af dem som er lidt lysebrune :P Jeg var helt færdig af grin, vi går forbi de køer hver dag, så for os er det nærmest en selvfølge, men kunne godt fornemme på Fie, at hun havde en anden overbevisning. Der var i hvert fald en bonusmor som uheldigvis skulle tisse - og som måtte direkte hjem og skifte til andre bukser :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER