super mor til 3

1 jm besøg

4 indlæg i dette emne

Så er 1 JM besøg overstået, og sikke en gang fis.

Ja det er jo rigtig godt hvis det er første gang, men når det er 4 barn, behøver de altså ikke fortælle hvad jeg skal spise og hva jeg må og ikke må.

Hun behøver heller ikke fortælle hvordan man nu gør ang sex når man er gravid og der kommer små børn i huset. Det har vi ligesom fundet ud af :whistling

Sidder nu med en masse papir hvor jeg kun skal bruge 2 af dem, så det var ligesom spild af papir på os :-(

Nå men nu er det overstået, og imorgen skal jeg scannes så vi kan finde ud af om det er en lille dreng eller pige vi venter os :loveshower men en ting er sikkert der er gang i den lille, for her mærker jeg liv hverdag, og det r bare så dejligt.

Jeg håber at I alle har det godt og nyder jeres maver.

Knus

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja jeg blev godt nok også skuffet da jeg var til jm første gang <_< ... jeg er jo første gangs fødende

og jeg følte virkelig også at det var spild af tid, de parpire hun udfylde kunne ens egen læge jo lige så godt have udfyldt og de ting hun sagde havde jeg allerde snakket med min læge om... og hun undersøgte mig jo slet ikke så hvad skulle jeg bruge en hel time på hospitalet for... nå håber jeg får lidt mere ud af det næste gang som jo først er i slutningen af november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du først i November???? Jeg skal allerede igen den 26 oktober og det er jo ikke mit første barn.

Systemet er da underligt :-)

Men ja jeg håber også at 2 gang bliver bedre og at de så undersøger en lidt, for gider ikke spilde min tid med det andet

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det ved jeg ikke syntes også at der er lang tid til... men skal heldigvis snart til gennemscanning så der kan vi jo se om baby stadig har det godt og høre hjertelyd det glæder jeg mig til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER