helle b

lidt nervøs

4 indlæg i dette emne

Hej alle vordende mødre :)

Jeg har ikke været i tvivl om at jeg er gravid. Kvalme. Utilpashed. Træthed. Øget tissetrang og enormt ømme bryster. Jeg har også flere gange oplevet ligamentsmerter.

Men lige for tiden er de eneste tegn en smule ømme bryster.

Ved godt man ikke absolut skal mærke noget endnu og at jeg skal være glad for at jeg ikke har smerter osv. Men synes det er mærkeligt at tænke på at man har et kommende lille nyt menneske i

Indenbords og så kan man slet ikke mærke det.

Skal til scanning om 15 dage og glæder mig meget, men er også lidt nervøs for om der mon overhovedet er et lille hjerte som banker. Og er også nervøs for den der nakkefold må jeg sige. Mor her er jo ikke helt ung længere..... bliver 35 om 3 uger.

Andre som er lidt nervøse for scanningen i 11./12. Uge ?

hilsen helle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er skam også lidt nervøs for nakkefoldsscanningen, men er jo så i den heldige situation at jeg har været inde til en tidlig scanning, så jeg har allerede set et hjerte som bankede der ud af :loveshower

Jeg tror bare du skal nyde at du ikke har nogen gener... jeg ville i hvert fald ønske at jeg havde lidt mindre kvalme, svimmelhed osv; selvom jeg godt kan forstå det du mener med, at så længe man kan mærke det på den måde, ved man at babyen hygger sig i babyhulen :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det er meget normalt at være nervøs, tror dog også hormonerne har noget at sige. jeg skal selv til nf d 16. og håber at det hjælper at se det lille vidunder har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt med på hvad du siger, jeg er også nervøs for om alt er som det skal være! Min første graviditet var helt uden bekymringer, men den her gang cgår jeg rundt og bekymre mig om baby har det godt, og om jeg overhovedet stadig er gravid? Selv om alle tegnene er der. Glæder mig til næste uge, hvor jeg skal til første lægebesøg:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER