Vinnus

nypris på brugte ting på TS??

6 indlæg i dette emne

Min datter interesserer sig for Littlest Petshop og derfor har vi søgt på TS efter det, fordi hun ikke har så mange penge og det har jeg heller ikke...

men jeg støder hele tiden ind i folk som mener at fordi det næsten ikke er leget med, at de så skal have nær nypris for det. Selvom der mangler dele og dyr...

Altså legetøj er legetøj og taber en del i værdi efter det er pakket op. Jeg kan da ikke se på det om det er leget med 2 timer eller 100.

Er det mig som er helt forkert på den??

Jeg vil så hellere købe det fra nyt end at kunne spare 50 kr som så ender i porto alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes folk selv må bestemme hvad de tager for deres ting, når de skal sælges. Men jeg er da enig i, at der er nogle der har ret så høje priser i forhold til nyanskaffelsen, og hvor man så hellere vil købe det fra nyt. Men så får de det jo nok bare ikke solgt, og det er jo så op til dem selv :rolleyes

Jeg synes til gengæld det er ligeså irriterende, at få skambud på noget, hvor man har skrevet en mindstepris. Jeg tænker lidt, at hvis man ikke vil give mindsteprisen, hvorfor så i det hele taget skrive? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er enig i at folk må selv bestemme :) Jeg lader jo også bare være med at købe hvis jeg synes det er for dyrt ;)

Jeg plejer at tage det med et smil, hvis folk kommer med et meget lavt bud på mine ting. Tænker bare at det kunne jo være at man kunne gøre begge tilfredse. Synes jeg har haft mange gode handler på den måde :)

Hader tilgengæld hvis folk sviner en til. Der tænker jeg på de annoncer hvor de skriver bare byd, og så bliver sur over budet. Jeg plejer at starte lavt, for så kan man jo forhandle sig op efter :) Men altså ikke på 10 kr for et par bukser, altså ikke så lavt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv DBA, Gul og gratis og QXL i stedet for Trendsales hvis det er legetøj.

Derinde er priserne MEGET lavere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil give dig lidt ret i ts er blevet lidt dyr at handle på, mange tror de kan få kassen for deres brugte ting. Men tror også der er mange slet ikke får solgt deres vare. jeg plejer gerne at skrive til dem efter 14 dage og spørge om de vil sælge til lavere pris. for det må da være sjovere at få muligheden for at sælge billegere, end slet ikk sælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig i at alt for mange forventer alt for meget for brugt, uanset om det er legetøj eller andet. Jeg har en profil på trendsales, men har vist kun brugt den et par gange, det er fr dyrt derinde. Bruger i stedet for QXL, DBA eller Gult eller gratis (mener jeg den hedder..? ) Der er også dukket flere grupper op på facebook. En fællesnævner for de steder er gerne at det hele er lidt billigere, det synes jeg da i hvert fald.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER