fynboen

akupunktur for kvalme..

16 indlæg i dette emne

Jeg er en af dem som er plaget af rigtig meget kvalme... Så snakkede med lægen i dag og hun sagde man kunne få noget akupunktur for det...

Det var et forsøg de kørte i Svendborg, så hun ville sende en henvisning for mig...

Er godt nok spændt på at se om det hjælper... Håber virkelig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder spændende :) er da fantastisk hvis det hjælper :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende :) er da fantastisk hvis det hjælper :goodluck

Ja det er jeg godt nok også spændt på om det gør... men det må bare gerne gå stærkt med jeg kan komme derned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg går til det og kan sku ik finde ud af om jeg sys det hjælper men jo har da fået dage jeg ikke kaster op men om det er fordi man slapper af mere og jeg er blevet sygemeldt eller om det er nålene ved jeg ikke. men pøj pøj med det! håber det kan hjælpe dig for det er drænende at kaste op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har allrede snakket med sygehuset og skal allerede derned på mandag... :) Er godt nok spændt på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg går til det og kan sku ik finde ud af om jeg sys det hjælper men jo har da fået dage jeg ikke kaster op men om det er fordi man slapper af mere og jeg er blevet sygemeldt eller om det er nålene ved jeg ikke. men pøj pøj med det! håber det kan hjælpe dig for det er drænende at kaste op!

Okay, det lyder sku ikke spændende... Jeg kaster "heldigvis" ikke op, har bare ekstremt meget kvalme... Men håber da det komemr til at hjælpe dig på et tidspunkt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det lyder sku ikke spændende... Jeg kaster "heldigvis" ikke op, har bare ekstremt meget kvalme... Men håber da det komemr til at hjælpe dig på et tidspunkt...

jeg har lige haft 3 dage uden opkast men fik også væske drop samtidig 2 gange i ugen så måske det har hjulpet. om ik andet har jeg fået nåle i ørene for at løfte mit humør og det har hjulpet :-) gik det godt for dig? hjælper det dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige haft 3 dage uden opkast men fik også væske drop samtidig 2 gange i ugen så måske det har hjulpet. om ik andet har jeg fået nåle i ørene for at løfte mit humør og det har hjulpet :-) gik det godt for dig? hjælper det dig?

Jamen det gik godt...synes da det har hjulpet lidt, men er godt nok spændt på de næste gange... Men min mave er blevet vildt hård lige under brystbenet, så noget har de pillet ved... for der satte hun nemlig en nål i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da super hvis akupunktur hjælper dig. jeg har ikke fået det i forbindelse med min graviditet, men har før brugt det meget.

Jeg har fundet ud af seabands hjælper. de trykker også på dit akupunkturpunkt i håndledet. så det kunne du evt også prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da super hvis akupunktur hjælper dig. jeg har ikke fået det i forbindelse med min graviditet, men har før brugt det meget.

Jeg har fundet ud af seabands hjælper. de trykker også på dit akupunkturpunkt i håndledet. så det kunne du evt også prøve

okay...nu prøver jeg lige det her og så må jeg se... for hvis det ikke hjælper ordentligt, så tror jeg at jeg prøver de bånd der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en forbandet kvalme og kastede op dagligt og kunne virkelig ingenting .. Jeg kunne hverken ligge, sidde, stå eller kravle.. Jeg var rigtig elendig :( Jeg prøvede ALT ... Til sidst ofrede jeg de 500 kroner jeg skulle betale for akupunktur og helt seriøst, da jeg gik der fra var min kvalme aftaget helt vildt.. 2 gange gik jeg hos hende og kvalmen var væk :) Jeg følte mig seriøst som født på ny.. Så glæd dig, jeg håber det hjælper på dig også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det gik godt...synes da det har hjulpet lidt, men er godt nok spændt på de næste gange... Men min mave er blevet vildt hård lige under brystbenet, så noget har de pillet ved... for der satte hun nemlig en nål i...

det var da dejligt! jeg sys det gør pisse ondt men er også en total kylling med nåle! ja man skal lige afsted nogle gange tror jeg før man rigtig kan se om det hjælper.

mærkeligt din mave blev hård bare det ikke gør ondt!

pøj pøj med næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var da dejligt! jeg sys det gør pisse ondt men er også en total kylling med nåle! ja man skal lige afsted nogle gange tror jeg før man rigtig kan se om det hjælper.

mærkeligt din mave blev hård bare det ikke gør ondt!

pøj pøj med næste gang

jeg synes bare det føltes som når man bliver stukket af en myg... værre synes jeg ikke det var...

Det gjorde faktisk halvondt i maven, men det er heldigvis gået over nu... Men skal da lige høre hende af på torsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes bare det føltes som når man bliver stukket af en myg... værre synes jeg ikke det var...

Det gjorde faktisk halvondt i maven, men det er heldigvis gået over nu... Men skal da lige høre hende af på torsdag...

hvad sagde hun til det med mave smerterne? jeg har lige været afsted idag også går mandag og torsdag. har faktisk haft 4 dage uden opkast men stadig kvalme. men jeg har seaband på, får akupunktur, spiser ingefær og får drop 2 gange i ugen, tror det er væsken der hjælper! men tør ikke stoppe med noget af det. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad sagde hun til det med mave smerterne? jeg har lige været afsted idag også går mandag og torsdag. har faktisk haft 4 dage uden opkast men stadig kvalme. men jeg har seaband på, får akupunktur, spiser ingefær og får drop 2 gange i ugen, tror det er væsken der hjælper! men tør ikke stoppe med noget af det. :-)

Jamen hun mente ikke det var pga akupunkturen... Hun mente simpelthen bare det var pga mine tarme begyndte at flytte runft på sig...

Men jeg føler det har hjulpet mig rigtig meget... Det skal så siges at ejg drikekr utrolig meget vand... Er oppe og drikke ca. 2 eller 3 liter om dagen...

Men ahr ikke haft kvalme siden søndag..

men hun sagde så til mig at de ser ofte man et lilel tilbagefald, men at det kun vare en dag eller to, så skulle det vende igen...

Så jeg håber bare det er ovre nu... Så ejg kan nyde resten af min graviditet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hun mente ikke det var pga akupunkturen... Hun mente simpelthen bare det var pga mine tarme begyndte at flytte runft på sig...

Men jeg føler det har hjulpet mig rigtig meget... Det skal så siges at ejg drikekr utrolig meget vand... Er oppe og drikke ca. 2 eller 3 liter om dagen...

Men ahr ikke haft kvalme siden søndag..

men hun sagde så til mig at de ser ofte man et lilel tilbagefald, men at det kun vare en dag eller to, så skulle det vende igen...

Så jeg håber bare det er ovre nu... Så ejg kan nyde resten af min graviditet...

det er da dejligt for dig!!! gid det var mig. krydser finger for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER