Solvej99

Hvor mange ml spiser et spædbarn?

3 indlæg i dette emne

Jeg har købt en brystpumpe til når far skal passe alene.

Det er i dag lykkedes mig at pumpe 80 ml ud.

Men er det nok? Hvor mange ml spiser et spædbarn pr. måltid? (Far skal være alene med ham i 3 timer, så han skal højst sandsynligt kun spise én gang)

Håber der er nogen, der kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er MEGET forskelligt, hvad de små spiser, det kan man aldrig helt være sikker på og specielt ikke når man ammer (havde skisme været smart, hvis der havde været måler på der...)

Elias har aldrig spist særligt store måltider og da han var spæd kunne hans måltid sagtens kun bestå af alt mellem 65 og 75 ml MME, men har da hørt om andre herinde, hvor baby spiste langt mere... Jeg ville købe nogle MME-brikker og have stående, bare for en sikkerheds skyld...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MEGET forskelligt, hvad de små spiser, det kan man aldrig helt være sikker på og specielt ikke når man ammer (havde skisme været smart, hvis der havde været måler på der...)

Elias har aldrig spist særligt store måltider og da han var spæd kunne hans måltid sagtens kun bestå af alt mellem 65 og 75 ml MME, men har da hørt om andre herinde, hvor baby spiste langt mere... Jeg ville købe nogle MME-brikker og have stående, bare for en sikkerheds skyld...

Tak for dit svar :)

Ja, det ville virkelig være smart med en måler ;)

Vi har indkøbt MME som backup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER