sala

Hvordan føles bækkenløsning??

3 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er 17+5 nu, oghar de sidste dage haft rigtig ondt i lænden og bækkenet. Har været til massage, hvilket var dejligt, men det fjernede bare ikke smerterne.

Så nu er heg lidt nervøs for at det måske kan være bækkenløsning. Jeg har ikke haft problemer med bækkenet i mine to tidligere graviditeter, så jeg er lidt på herrens mark her, så håber I kan hjælpe lidt.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er rigtig godt beskrevet her hos foreningen for bækkenløsning Symptomer bækkenlæsning

Jeg har haft bækkenløsning under beggee graviditeter. Denne gang startede det med at jeg følte mig træt i rumpetten. Så jeg vidste godt det var på vej, pludselig fik jeg jag i den ene balde, derefter jag i den anden og det toppede med jag op igennem skeden.

Jeg er utrolig øm omkring bækkenregionen. Jeg har smerter bagpå og nedaf, ved halebenet ned omkring og om fortil og om til skambenet. Hvis jeg har lavet for meget i løbet af dagen (og der skal ikke meget til) er det som om bækkenet låser og benene sover.

For mit vedkommende forværres det ved at gå, køre bil og sidde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det. Det kunne godt lyde somom det er det der er på vej.

Jeg tror jeg ringer til lægen imorgen, for at være sikker.

Og håber for dig at det ikke bliver alt for slemt. Det er ikke sjovt at have ondt hele tiden.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER