Mini

Melder mig også på banen med decemberbarn

11 indlæg i dette emne

Hej, jeg hedder Louise, er 32 år og har termin d. 18. december. Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen i et stykke tid.

Jeg er 2. gangsgravid og mor til Freya på 4½ år og har tidligere været aktiv medlem herinde da Freya var baby.

Jeg er gift og bor på sydsjælland.

Jeg har været sygemeldt hele graviditeten, da jeg først led af stærk svimmelhed hvor jeg ingenting kunne andet end at ligge og se tv, bare det at gå ud og tage noget mad fra køleskabet var hårdt. Det er heldigvis gået over nu, og jeg er kun lidt svimmel engang imellem. Da jeg endelig kom ud af sengen og kunne bevæge mig lidt, fandt jeg så ud af, at jeg også led af plukvesmerter. Der skal ikke meget til at give mig smerter, så jeg holder mig meget i ro, og kommer ingen vegne med mindre jeg bliver transporteret. Det var svært at acceptere i starten, men nu har jeg efterhånden vænnet mig til det, og det bedste er jo at jeg ved det forsvinder når jeg har født.

Vi fik kønnet at vide til MD-scanningen, og vi venter en dreng, hvilket var en stor overraskelse for os, da vi regnede med det blev en pige mere, men det er bare spændende at få lov til at få en af hvert køn.

Det var vist lige det til at starte med, spørg endelig hvis der er noget I vil vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviditeten og velkommen til december terminsgruppen :loveshower

Vi har også en pige i forvejen og venter nu en dreng.

Det bliver sjovt at få lov til at prøve at have en af hver. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver sjovt at få lov til at prøve at have en af hver. :7himmel

Ja helt sikkert og jeg glæder mig rigtig meget. Samtidig er jeg også lidt skræmt ved tanken, nok fordi jeg aldrig har troet jeg skulle få en dreng, og jeg føler mig helt lost i drengeuniverset. Men til at starte med er han jo bare en baby ligesom alle andre, så der er jo god tid til at lære en masse om drengeuniverset og det der optager drenges tanker ifht. piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt sikkert og jeg glæder mig rigtig meget. Samtidig er jeg også lidt skræmt ved tanken, nok fordi jeg aldrig har troet jeg skulle få en dreng, og jeg føler mig helt lost i drengeuniverset. Men til at starte med er han jo bare en baby ligesom alle andre, så der er jo god tid til at lære en masse om drengeuniverset og det der optager drenges tanker ifht. piger.

Ej hvor sjovt!

Jeg har det præcis ligesådan :lolhit

Det må være fordi man nu er fuldstændig inde i rottehaler, er vant til at lege med dukker osv.

Men mon ikke at vi nok skal finde ud af det alligevel... håber jeg :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt!

Jeg har det præcis ligesådan :lolhit

Eij hvor dejligt! Altså ikke at du også er lidt skræmt, men at du forstår mig og vi kan snakke sammen om det herinde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort til lykke med den kommende familie forøgelse og velkommen til december terminsgruppen :loveshower

Jeg glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for den varme velkomst og også tak til Janni i den anden tråd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med :gravid og stort velkommen herind, og til denne terminsgruppe :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaaak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER