Susanne

Voksende bryster?!

8 indlæg i dette emne

Jeg er i dag 22+1 og for små 14 dage siden funderede jeg for første gang over, om mine bryster mon var vokset. Jeg slog det hen og blev enig med mig selv om, at jeg var fjollet... Men tanken blev ved med at poppe op og i går og i forgårs har jeg endeligt erkendt, at de ER vokset. Min storesøster (der har termin 4 dage efter mig) måtte også, forholdsvist pludseligt, ud og købe ny BH i torsdags, så nu er spørgsmålet: har I andre oplevet noget lignende? Altså, at Jeres bryster har haft den samme størrelse siden uge 4-5 stykker for så pludselig at vokse lidt mere omkring uge 20-21?! :unsure

Jeg synes også mine blodårer på brysterne er blevet markant tydeligere... Er det mig der bilder mig noget ind? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har ganske ret. Mine er altså også lige vokset godt til igen. Var lige ved at gå amok den anden dag, fordi jeg synes alle mine BH´er strammede <_<

Det er meget normalt. Mine voksede godt nok også lidt i starten, men nu er de i hvert fald vokset et nummer. Jeg kan huske det var det samme sidste gang. Også det med blodårerne der bliver tydligere. Det mørke område bliver også mørkere og lidt større hos mig.

Jeg skal i hvert fald have købt mig et par stykker, som jeg føler jeg kan trække vejret i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - så er det altså ikke bare mig der er blevet tosset! :rolleyes

Jeg har hele tiden godt kunne være i mine alm. bh´er (dvs. de er okay, men ikke optimale), men måske jeg er nødt til at kapitulere og købe en enkelt eller to mere i H&M der er lidt større og som kan holde på sagerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - så er det altså ikke bare mig der er blevet tosset! :rolleyes

Jeg har hele tiden godt kunne være i mine alm. bh´er (dvs. de er okay, men ikke optimale), men måske jeg er nødt til at kapitulere og købe en enkelt eller to mere i H&M der er lidt større og som kan holde på sagerne ;)

Har også tænkt mig lidt H&M shopping. De har også nogle gode bomuldshipsters, som jeg også brugte da jeg var gravid med Isabella. Bliver SINDSYG for tiden, hvis jeg synes der er noget der strammer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er også blevet større(dog ikke vokse ud af min bh endnu) og det blev de også da jeg vente min datter :gravid . Det er meget normalt de bliver større :hophop . Tror faktisk ikke jeg har høre om nogle der ikke har fået større bryster, mens de har vente. De kan også blive mindre en de var før, når du er færdig med at amme. Ved min mors blev mindre. Mine gjorde desværre ikke. Havde jeg ellers håbe på. Ender nok med jeg må under kniven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er ikke vokset særlig meget, kan i hvert fald sagtens være i mine BH'er endnu... men det kan jo være det kommer senere... hvem ved :)

De var ømme i starten af graviditeten, men ellers har jeg ikke mærket de store forandriger ved mine bryster.

Men har også læst mange steder, at det i hvert fald er meget almindeligt at de vokser under en graviditet... så bestemt ikke noget unormalt ved det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine :hophop er også vokset en smule... Har dog ikke shoppet nye bh'er endnu.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det er normalt at de bliver større i forbindelse med graviditet ;)

Men allerede indenfor de første 2 uger (5. og 6. uge) var de vokset temmelig meget og så er der ikke rigtig sket mere siden - derfor synes jeg det var virkelig mærkeligt, at de lige pludselig tog et hop mere :blink

Jeg håber virkelig ikke de har tænkt sig at lave flere forstørrelses-spring inden der skal mælk i, for så går det da helt galt! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER