boble

Hvor længe kan man dyrke motion??

9 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg underviser en helt masse i dans og zumba og tænker meget over hvor længe jeg kan det pga maven?? Også fordi at man ikke lige kan tage en slapper som underviser iforhold til hvis man var deltager.

Er der nogle der har erfaringer med det?

Tænker både på hvor længe man kan i forhold når maven vokser og det bliver besværligt og ens energi niveau <_<

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nok meget forskelligt. Jeg har oplevet flere som har kunne dyrke motionsløb helt op til fødslen.

Når din krop selv siger fra, vil jeg tro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig I at det må være individuelt. Nogle kan dyrke motion helt frem til fødslen mens andre er så plaget af bækkensmerter mv. at de ikke kan dyrke motion en stor del af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg deltog på en step-time, på niveau med de øvrige medlemmere i motionscentret om tirsdagen hvor jeg fødte natten mellem torsdag og fredag!!! Ellers var jeg hver anden dag i motionscentret og lave work-out på crosstrænerne, lave ryg/mave øvelser og styrke øvelser (armbøjninger mm.). Så jeg ville sige helt frem til fødslen, så længe du har dyrket det inden du blev gravid. Ellers er det jo blot til du føler ubehag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg deltog på en step-time, på niveau med de øvrige medlemmere i motionscentret om tirsdagen hvor jeg fødte natten mellem torsdag og fredag!!! Ellers var jeg hver anden dag i motionscentret og lave work-out på crosstrænerne, lave ryg/mave øvelser og styrke øvelser (armbøjninger mm.). Så jeg ville sige helt frem til fødslen, så længe du har dyrket det inden du blev gravid. Ellers er det jo blot til du føler ubehag :goodluck

Puha det var rart at høre at nogle også kan dyrke motion indtil fødslen. :loveshower

Det gav lige lidt mere ro og håb forude for nogle af alle mine hold :glad

Men ja, selvfølgelig er det forskelligt og jeg må lytte til min krop, men vidste bare ikke rigtig

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok meget forskelligt. Jeg har oplevet flere som har kunne dyrke motionsløb helt op til fødslen.

Når din krop selv siger fra, vil jeg tro.

Super at høre :super Ja jeg må lytte og håbe at jeg er en af dem der kan indtil fødsel :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Mette! Jeg er 22+0 i morgen og jeg løber stadig i op til en halv time ad gangen og kun lidt langsommere end før jeg blev gravid. Så klø du bare på, så længe det ikke føles ubehageligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Mette! Jeg er 22+0 i morgen og jeg løber stadig i op til en halv time ad gangen og kun lidt langsommere end før jeg blev gravid. Så klø du bare på, så længe det ikke føles ubehageligt :)

Hejsa

Hvor er det bare skønt at høre :glad :glad

Så behøver jeg ikke være så nervøs.....

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også cykle helt op til fødslen.

Jeg cyklede til min igangsættelse på sygehuset i 42+1. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER