Guest Sebastians-mor

Så er vandrejournalen i hus :)

3 indlæg i dette emne

Så er vandrejournalen i hus :glad

Umiddelbart var alt fint, så det må jo betyde at den lille vokser som den skal. :loveshower Jeg er da ihvertfald begyndt at tro lidt mere på, at den lille bliver siddende.

Desværre har mit bækken det stadig dårligt og plukveerne trives i bedste velgående :( Så jeg er sygemeldt yderligere 1 mdr og hvis det stadig er skidt der så bliver det graviditeten ud.

Jeg er blevet tappet godt for blod idag, først hos lægen og derefter på Frederikssund hospital, da jeg skal have tjekket at min stofskifte har det ok. Jeg lider af for lavt stofskifte så det skal der være styr på. Håber alt er som det skal være.

Nu er næste milepæl Nf skanning den 7. september. Jeg glæder mig til at se den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Trist med smerte men dejligt du er positiv over for den lille :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget æv med bækkenet <_<

Men godt at høre at du er ved at tro lidt mere på det :rolleyes Men sådan havde jeg det også lidt. Inden jeg kom til lægen troede jeg ikke helt på det og gør det nok heller ikke rigtig helt før jeg har været til NF scanning.

Men alligevel blev troen lidt større efter lægebesøget og han mærkede at min livmoder var vokset en del :loveshower

Håber det bliver bedre med bækkenet og plukveerne :goodluck

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER