litri

spørgsmål til jer kloge piger

2 indlæg i dette emne

Jeg stoppede med pillerne i juni Og haft mens den 16 juni Og den 21 juli, cyklus på 35 dage.

Her den 7 august havde jeg ligesom om nogen stak mig i den ene side, ved livmoder osv, vi havde sex den 8, og den 14 eller 15 havde jeg en lille smule blod på papiret da jeg tørre mig.

Jeg havde jo så troet jeg havde test dag i dag, Men ingen mens og heller ingen posetiv test..

Kan jeg egentlig først forvente mens den 25 så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er et link til en ægløsningsberegner smile.gif

Min umiddelbare tanke var, at jeg da synes det lød meget sandsynligt, at du havde ÆL der omkring 7.-8. august, og derfor kan det sagtens være en implantationsblødning du har haft tidligere på ugen - det håber jeg :yay

Jeg var dog i tvivl om, hvornår du kunne forvente din mens, da man en fingerregel siger, at mens kommer 14 dage efter ÆL.

Derfor tillod jeg mig at sætte din nuværende cyklus ind, med mens start d. 21. også kan jeg se, at du (forhåbentlig IKKE :glad) får din mens d. 25. august. Så der er tid og håb endnu :goodluck :goodluck :goodluck Selvfølgelig kender jeg ikke din mens længde, men skrev 5 som vist er "normalen" wink.gif

Håber at du vender tilbage med 2 fine II og du kan bruge mit svar smile.gif

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER