Gantzel21

Ramt af sindsyg kvalme

11 indlæg i dette emne

Ja som nævt i overskriften er jeg ramt af en sindsyg kraftig døgnkvalme og kaster også op mange gange i løbet af dagen. Det eneste tidspunkt jeg er kvalmefri er når jeg sover :) og så en smule omkring aftensmadstid.

Min chef har desværre ikke været ret forstående, men har nu fået bevilliget (af en anden chef) en deltids sygemelding, da jeg ingen steder kan være og slet ikke være aktiv på jobbet med en spand under armen.

Har prøvet alle de gængse råd, men uanset hvad jeg prøver, så er der ikke rigtig noget som dulmer :(

Derfor er jeg ikke så aktiv herinde, men læser da lidt med indimellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv øv.... Håber du snart får det bedre igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak skal du have :)

Det går stadig op og ned - i hverdagen mest ned, men er glad for de 2 sygedage jeg har om ugen - de gjorde weekenden lidt nemmere.

Må se om min læge vil råde mig til at have flere dage hjemme eller resten af dagene kortere.

Jeg ved at min chef ikke vil være forstående, men op et vist sted med hende, når nu alle andre beder mig om at lytte til min krop og for en gangs skyld tænke på mig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kan få nogle kvalmestilleden piller hos lægen, hvis det er rigtig slemt. Det fik jeg i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh stakkels dig :( Jeg husker det tydeligt..

Jeg var hjemme fra mit studie i en hel måned, da jeg hverken kunne gå eller stå.. Ligge kunne jeg heller ikke - jeg kunne faktisk ikke være til og det var modbydeligt..

Jeg spiste de mærkeligste ting for at få det til at tage bare lidt af det..

Men jeg fandt ud af at theboller fra bageren var godt i en kort periode..

Jeg havde også døgnkvalme og sov heller ikke om natten, da jeg blev nødt til at sidde op..

Så håber snart du er klar igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MissingLink - har snakket med lægen, men han sagde at der ikke var noget at give :(

Baby2011 - øv stakkels dig :( Jeg er heldig nok til at kunne sove om natten, men hader at kaste op på jobbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig, den kvalme snart slipper sit tag i dig, så du kan nyde graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MissingLink - har snakket med lægen, men han sagde at der ikke var noget at give :(

Baby2011 - øv stakkels dig :( Jeg er heldig nok til at kunne sove om natten, men hader at kaste op på jobbet.

Øhhh det er jo så ikke rigtigt :rolleyes

Jeg har fået noget der hedder Primperan og nogle andre, som jeg ikke kan huske hvad hedder. Der er altså en del, hvis du læser på andre fora også, der får de her kvalmestillende piller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MissingLink - har snakket med lægen, men han sagde at der ikke var noget at give :(

Baby2011 - øv stakkels dig :( Jeg er heldig nok til at kunne sove om natten, men hader at kaste op på jobbet.

Nej den er ikke rigtig :( Jeg fik afvide af min læge jeg skulle komme igen hvis jeg tabte mig mere, så kunne hun udskrive nogle piller til mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mystisk :huh men tak for info. Så kan jeg da høre ham ad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... kender det alt alt for godt... Men engang i sidste uge begyndte kvalmen at blive mindre slem hos mig og nu er den væk det meste af tiden. det er skønt. Man bliver bange for, at det varer hele graviditeten for alle siger, at det går væk efter de første 3 måneder. Men det kan ske, at den stadig fordufter så snart barnet selv begynder at producere homoner. Krydser fingre for, at det sker for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER