LHL

Jeg er tilbage igen

7 indlæg i dette emne

Jeg melder mig igen tilbage på banen, med termin den 12 marts.

Projekt nr 2 lykkedes i første forsøg, hvilket kom meget bag på os begge, der gik lige noget tid inden vi opdagede det, da jeg lige som min sidste graviditet overhovet ikke kan mærke nogle af de ellers så typiske bivirkninger. Jeg oplevede kun nogle få dage at være lidt svimmel, hvor vi havde nogle varme dage, men ellers har jeg det overraskende godt.

Chefen har allerede fået det at vide, og han synes det var den bedste nyhed længe og ønskede os stort tillykke. Derudover ved mine forældre det kun, de gættede det selv da jeg ikke ville have vin som jeg ellers normal gerne drikker, og jeg kunne ikke bruge undskyldningen om at jeg skulle køre hjem, da vi skulle overnatte der 2 dage mere....

Lige nu går jeg blot og venter på NF scam ingen den 5 september. Herefter kan vi så begynd at fortælle det til resten af familien og vennerne....

Jeg må dog sige at jeg er nået overrasket over at maven vokser så hurtigt. Er det kun mig der synes det går hurtigere 2. Gang???? Er også overrasket over at der allerede er røget næsten 2 kg på.... I sidste graviditet tog jeg kun 11 kg på i alt, så må indrømme at det kommer lidt bag på mig at de første 2 allerede har sat sig. Må dog indrømme jeg ikke helt husker hvor hurtigt det gik første gang. Er der nogen af jer 2. Gangs gravide der har det på samme måde??????

Nå men det var lige min start hilsen, den blev lidt lang, og ville ufri den bare sige Hej og tillykke til alle jer andre herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med :gravid og velkommen til :balloons

Jeg synes også det går utrolig hurtigt her 2 gang. Jeg kan slet ikke gå i mine alm. bukser de er lagt på hylden for længst. Jeg synes specielt maven er vokset de sidste par dage og jeg føler det må være synligt for alle og enhver.

Jeg synes også kg har sat sig hurtigt, men sådan var det også for mig sidst, der røg hurtigt 2-3 kg på, men så gik det langsomt derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med mave nr 2. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først stort tillykke :-)

Jeg synes også det går alt for hurtigt her anden gang. Alle mine bukser strammer og maven strutter allerede godt! Synes det er så mærkeligt da der ikke er nogen, der ved det endnu. Skal til læge i morgen, og hvis alt ser fint ud så breaker vi nyheden - og så kan jeg med god samvittighed knappe bukserne op :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de lykkelige omstændigheder :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skoent det gik saa hurtig med nr to stort tillykke herfra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER