tinap2

er der en som har en god chokolade kage

7 indlæg i dette emne

hej. ville hører om der er en, som har en rigtig god chokolade kage, som kan bruges til popcakes. skal nemlig prøve at lave dem til min mindste søns fødselsdag snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså jeg brugte denne som udgangspunkt. dog kun kage delen for jeg havde ingen af de der melts nogen så brugte hvidchokolade jeg farvede med blå pulverfarve..

popcaksne var en succes men selve kagen som der var lidt i overskud af var ikke spæmndende som bare kage den var tør og kedelig. men alle dem spiste popcaksne roste dem for vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker, god ide med hvid chokolade og farve i, bliver det ik meget vammelt med hvid chokolade?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså dem der fik dem sys de var vildt lækre og ikke vamle men nej man æder ikke lige ti i streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså dem der fik dem sys de var vildt lækre og ikke vamle men nej man æder ikke lige ti i streg

det lyder godt takker, har du prøvet at fryse dem ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde kuglerne i fryseren inden jeg puttede pinden i dem og jeg glemte dem der godt nok var de ikke helt frosne men lidt i det yderste og det tog de ikke skade af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde kuglerne i fryseren inden jeg puttede pinden i dem og jeg glemte dem der godt nok var de ikke helt frosne men lidt i det yderste og det tog de ikke skade af...

alle tiders takker for svaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER