Trumpf

Nem aftensmad

7 indlæg i dette emne

På lørdag, skal vi i biografen sammen med svigerforældrene og se Biler 2. Det skal vi klokken 16, så jeg har valgt at vi spiser hjemme ved os efterfølgende, men hvad skal vi have?

Det skal være nemt, lækkert og må gerne koster førtilberedningstid.

Hvad har I af forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hyggeligt, vi skal se den klokken to :) hvad med chili con carne du laver dagen før? OgsÅ bare lige snitte til en salat og lune brød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt, vi skal se den klokken to :) hvad med chili con carne du laver dagen før? OgsÅ bare lige snitte til en salat og lune brød :)

I 3D? Det har vi fravalgt, for tror ikke Isaac gider sidde med briller og kæresten synes det er opreklameret :lolhit

Det var ikke en dårlig idé, men nu har jeg det jo ikke fantastisk med bønner :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I 3D? Det har vi fravalgt, for tror ikke Isaac gider sidde med briller og kæresten synes det er opreklameret :lolhit

Det var ikke en dårlig idé, men nu har jeg det jo ikke fantastisk med bønner :unsure

Så put mindre bønner i :) og håb de andre får dem alle sammen :) kan ikke huske om mikkel sagde det var 3D eller ej, mon ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en lasagne? Laves om formiddagen så den bare lige skal varmes igennem når I kommer hjem. Så kan du lave en hurtig salat når I kommer hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så put mindre bønner i :) og håb de andre får dem alle sammen :) kan ikke huske om mikkel sagde det var 3D eller ej, mon ikke :)

Vil du ikke smide opskriften til mig? Og er det bare salat og flute til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en lasagne? Laves om formiddagen så den bare lige skal varmes igennem når I kommer hjem. Så kan du lave en hurtig salat når I kommer hjem :)

Det var en super idé, for kæresten vil ikke have chili con carne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER