SandersMor

I tvivl om (falsk?) positiv test

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen ;-)

Er lidt i tvivl om en test jeg tog tidligere idag og håber alle i kloge kvinder kan hjælpe mig :-)

Tog en test ved 13 tiden, som vidste svagt positiv. Men men men men, der kom urin på testfeltet! (Undskyld detaljerne ;-)) Er der nogen der ved hvad dette har af betydning? Der står bare på pakken at man skal undgå at ramme testfelterne, men ikke om det gør den ugyldig.... Hm!

Et par timer efter tog jeg en test til, den var absolut negativ.

Det skal lige nævnes at jeg i dag er gået 6 dage over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror desværre den har været ugyldig, den første :( Jeg har tidligere lavet en som fik for meget urin, der var 3 streger på - så tror det er ret vigtigt de ikke får for meget, eller bliver ramt i testfeltet..

En anden ting er, skal man ikke lave en g-test om morgenen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg husker så stod der også på mine G-tests( fra apoteket), at urin på testfeltet ikke var godt. Synes selv, at det var besværligt, at skulle ramme rigtigt på "pinden", så jeg opsamlede urinen i et rent engangsbæger og lod spidsen blive fugtig der i.(Også undskyld detaljerne :wacko )På den måde fik jeg ikke urin på fingre - og andre steder <_< - Og jeg havde bedre kontrol over hvordan testen blev taget.

Det er næsten ikke til at vente, det ved jeg godt, men for at være sikker ville jeg tage en ny test, hvis jeg var dig. Så får du et klart svar og slipper for at gå og fundere. :unsure

Knus, og held og lykke med testen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER