Guest LilleMig

Mindes gode stunder

4 indlæg i dette emne

Synes efter jeg er blevet ældre at der er mange ting man glemmer, men en ting glemmer jeg aldrig fra min barndom, nemlig når jeg havde ferie, der var jeg tit oppe hos min mormor i Hobro, det var de bedste ferie med total mormor hygge, og den vigtigste ting var at hun læste den samme bog hver aften, min total ynglings bog :)

Tante grøn, tante brun og tante lilla :)

2n3t01.jpg

Hvad er jeres bedste minder??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, den var god den bog!!!!!

Jeg kan huske sommerferier hos farmor, hvor man lærte en masse forskellige kortspil, spillede banko og fik verdens mest spøjse islagkage, der var lavet af regnbueis, der var skåret i skiver og stablet a la kort-hus og med bananer og pålægschokolade på. :D

Og jeg kan huske når mor sang godnatsange for os (og andre sange). Især den med elefanten på loftet, solen er så rød mor og den lille undulat. :)

Og så kan jeg huske rejser med min far i Østeuropa og USA. :) Og svømning med min far hver onsdag. Og julen hos min moster og onkel, hvor alt bare var hyggeligt og total familieidyl-agtigt med julepynt, julesnolder, julemad og Rasmus Klump-tegnefilm. :)

Ihhh.... Mange rare minder faktisk. Dejlig tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, den var god den bog!!!!!

Jeg kan huske sommerferier hos farmor, hvor man lærte en masse forskellige kortspil, spillede banko og fik verdens mest spøjse islagkage, der var lavet af regnbueis, der var skåret i skiver og stablet a la kort-hus og med bananer og pålægschokolade på. :D

Og jeg kan huske når mor sang godnatsange for os (og andre sange). Især den med elefanten på loftet, solen er så rød mor og den lille undulat. :)

Og så kan jeg huske rejser med min far i Østeuropa og USA. :) Og svømning med min far hver onsdag. Og julen hos min moster og onkel, hvor alt bare var hyggeligt og total familieidyl-agtigt med julepynt, julesnolder, julemad og Rasmus Klump-tegnefilm. :)

Ihhh.... Mange rare minder faktisk. Dejlig tråd :)

Synes det er så dejligt at tænke tilbage nogle gange :) Jeg har også selv rigtig mange gode minder fra da jeg var mindre, men synes som man bliver ældre at de "nye" minder man får er noget helt andet end da man var lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den husker jeg også .. selv om den var glemt indtil nu :)

Mine absolut bedste barndomsminder er ferier i sommerhuset ved Vesterhavet hos min mormor og morfar :7himmel

Sommer - stilhed på heden - morfar i drømmesengen på terassen - mormor i liggestolen - giro 413 på transistoren - bad i lille kar med vand kogt på komfuret - petroleumslamper - aftentur på stranden - is i Blokhus ... :loveshower Wish I was there...... :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER