ønskebaby

J og G´s Guldkorn

2 indlæg i dette emne

jeg vil lige dele nogle guldkorn fra min kusines børn og min bonusdatter.

de kan altid få mig i godt humør og derfor syntes jeg ikke i skal snydes. :D

- Min kusine spørger hvad G laver da han pusler inde på værelset.

G svarer at han reder sengen, og ganske rigtigt han reder sengen med en kam.

- Min kusine øver familiens titler med J og efter en lang tænke pause spørger J om hun egentlig skat til mormor.

- Min kusines mand og G er hos fiskehandleren og far siger "jeg vil gerne bede om 3 fiskefrikadeller" og lige efter siger G "ja, og en pose vingummi".

- Min kusine og J læser en bog om hvide og blå spøgelser og J siger så " Mor de blå spøgelser kommer fra et andet land"

- J: Mor hvordan kommer babyer ind i maven? Dengang G kom ind i din mave, der var jeg jo her, men jeg så slet ikke han kom derind.

- J: Mor ved du hvad, min fod er blind. Mor: Hvordan ved du det? J: Jo fordi jeg tit falder, det er jo fordi min fod ikke kan se hvor den går!

- G kommer og viser stolt en tegning frem. Mor: Der er vel nok mange farver på. Hvad er det du tegnet? - G: En tegning!

- Far: Arh J nu prøver I vist at se hvor langt I kan gå! J: Jamen far jeg går da ingen steder!

- J får foralt at Mary har fået en lille prins og en prinsesse. J: Jamen Mor, hun har da også fået to børn!

- G havde drillet J, og jeg spurgte hende hvad vi skulle gøre ved hendes irriterende lillebror? J: "Jeg synes vi skal smide ham i skraldespanden mor, så er der nogle andre der kan få ham!"

- J: Mor, må vi godt tænde for fjernsynet?... Det var G der gjorde det. Mor: Ja, det må i godt. J: Nå, men så var det altså mig der tændte!

- J sad og kiggede på bryllupsbilledet. Mor hvor er jeg henne? Jamen du er jo i mors mave. Ok, hvor er G så henne? Tja… han er der ikke endnu. – Jo, mor, han er da i fars mave, prøv at se hvor stor den er!!

:lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha, hvor er de herlige!!! :loveshower: :lol:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER