anne85

Vil ikke være alene

7 indlæg i dette emne

Hej

Min mands weekendsøn vil ikke være alene på sit værelse, stuen, gå alene på toilet mm.... Der er hele tiden en af os, som skal være med ham - og ja, selvfølgelig helst far..

Har I nogle gode råd til hvad vi skal gøre??

Det er jo svært at være der 100% hele tiden, især når der er madlavning og andre hjemmelige pligter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov glemte at skrive, at han er 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor lang tid siden er det, at moren og faren er gået fra hinanden, og at du er kommet ind i billedet? for tænker, at det kunne havde haft noget med den omvæltning at gøre. Forrig lørdag var der en problematik som kunne minde om det samme. Det var noget med at barnet ville sove hos moren. Der var snakken nemlig om, at det handlede lidt om, den magtkamp mellem parret og barnet samt problematikken over, at barnet forældre ikke længere var sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe har han haft det sådan, og hvordan har i ind til nu tacklet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gik fra hinanden lidt efter han blev født og jeg har været inde i billedet snart 3 år :)

Men han har lige fået at vide, at han skal være storebror hjemme ved sin mor..

Jamen det har stået på de sidste 1-2 måneder... Og vi synes det er mærkeligt, at han ikke vil være alene, og siger at det er mærkeligt at han ikke vil være alene og spørg ind til hvorfor han ikke vil, hvor han svar "det ved jeg ikke"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det det samme hjemme hos mor? og tænker, at det sagtens kan skyldes det af at han skal være storebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis det falder sammen med, at han har fået af vide at han skal være storebror, så tror jeg godt at det kan bunde ud i, at han er bange for at blive glemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER