fynboen

stikker i underlivet

13 indlæg i dette emne

Hvorfor er det lige det skal gøre ondt når livmoderen udvider sig.. Det gør da sådan set halvt ondt... Gør ondt hver gang jeg skal sætte mig og hver gang jeg skal rejse mig, så det skal nok blive en god weekend...

Er der andre som også har så ondt... ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også nogle ordentlige jag og niv i starten af graviditeten.

Det hører vist bare med <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det ikke hele tiden men en gang imellem giver det da et ordenligt niv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også rigtig meget ligamentsmerter i starten...især om natten, når jeg vendte mig rundt i sengen.

Det er meget normalt, men du kan glæde dig...det går over igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som ligamentsmerter. Det havde jeg også en del af. Det er fordi ledbånd og sener skal give sig så der er plads til den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av ja... Jeg har det kun sjældent, men det gør ondt! læste et sted, at det kan hjælpe at rejse sig langsomt... synes godt det kan hjælpe lidt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også nogen gange at hvis jeg sætter mig, så kan jeg det jage helt vildt i underlivet... det er især hvis ejg kommer til at sætte mig lidt hårdt og hurtigt ned...

Og er da glad for det går over igen... hvor er der mange dårlige ting i forbindelse med en graviditet, men når man ved hvad det bringer med sig i sidste ende, så er det det hele værd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også nogen gange at hvis jeg sætter mig, så kan jeg det jage helt vildt i underlivet... det er især hvis ejg kommer til at sætte mig lidt hårdt og hurtigt ned...

Og er da glad for det går over igen... hvor er der mange dårlige ting i forbindelse med en graviditet, men når man ved hvad det bringer med sig i sidste ende, så er det det hele værd...

Det er helt sikkert det hele værd!!! Jeg nyder ihvertfald at være gravid, på trods af ligamentsmerter i starten, svedeture lige for tiden mm. Glæder mig så meget til babyen kommer, men tror også, at jeg vil savne at være gravid :unsure

Jeg håber, dine ligamentsmerter snart bliver mindre kraftige, så du også kan nyde graviditeten! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også nogen gange at hvis jeg sætter mig, så kan jeg det jage helt vildt i underlivet... det er især hvis ejg kommer til at sætte mig lidt hårdt og hurtigt ned...

Og er da glad for det går over igen... hvor er der mange dårlige ting i forbindelse med en graviditet, men når man ved hvad det bringer med sig i sidste ende, så er det det hele værd...

Ja, der er godt nok mange forskellige gener man må døje med <_<

Men jeg er da helt sikker på at det er det hele værd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er godt nok mange forskellige gener man må døje med <_<

Men jeg er da helt sikker på at det er det hele værd :biglove

Det er jeg også helt sikker på det er... glæder mig til at blive mor... men der er LANG tid til synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg også helt sikker på det er... glæder mig til at blive mor... men der er LANG tid til synes jeg...

Ja, man har i hvert fald meget lang tid til at vænne sig til tanken :rolleyes

Jeg synes efterhånden også at jeg har været gravid i virkelig laaaaang tid. Men når jeg tænker på at der kun er en måned til termin, så er det alligevel lidt vildt :o :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man har i hvert fald meget lang tid til at vænne sig til tanken :rolleyes

Jeg synes efterhånden også at jeg har været gravid i virkelig laaaaang tid. Men når jeg tænker på at der kun er en måned til termin, så er det alligevel lidt vildt :o :)

hehe... Ja det vil jeg gerne tro...

Glæder mig også til selve gravididiteten...at man lige pludselig kan mærke liv, og at man kan se maven vokser.. det bliver så dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe... Ja det vil jeg gerne tro...

Glæder mig også til selve gravididiteten...at man lige pludselig kan mærke liv, og at man kan se maven vokser.. det bliver så dejligt..

Det kan du i hvert fald også glæde dig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER