Abelka

Løbecykel

15 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt på at mindstemændene skal have en løbecykel i julegave, men er en løbecykel bare en løbecykel, eller er der noget særligt man skal gå efter?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vælg en der kan indstilles i sæde højden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lav indstigningsbræt er et hit! Vi har Puky, den mindste størrelse, og den er så god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt flere tale om en puky, men synes den ser så klodset ud i forhold til hvad jeg ellers har set af løbecykler :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finbarr fik en i træ da han blev 2, men den er alt for stor til ham, så han kan ikke nå jorden, han har prøvet den lille fra puky og den susede han afsted på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lukas fik også en i træ, da han blev 2 - og styret var alt for stort, altså hans små hænder kunne ikke nå om. Den stod ude i et par måneder, og en dag var den fuldstændig opløst og mør :oops Så det var åbenbart ikke trykimpregneret træ...

Anyway, jeg sysede i føtex og købte en lille blå en til ham, til den nette sum af 189,- og han kører glimrende på den. I bh har de Puky, men ungerne kører mindst lige så godt på de andre :)

Jeg går ud fra at de skal have "rigtige" cykler næste sommer, så gad ikke at investere så meget i de løbecykler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også puky til vores datter og den var rigtig god. Det var rart at den kunne indstilles i sædehøjde og min datter var glad for trinbrættet til at hvile fødder på. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Ida fik løbecyklen fra Babysam, JD Bug. Den er helt super, og i et meget let materiale, så den er nem at køre rundt på.

Vi har været rigtig glade for købet, synes Puky virkede tungere og knap så smart.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores havde en i træ, de var super glade for den, men en dag Cody kom kørende på den røg håndtaget af- så lad endelig være med at tage en i træ, de går vist desværre bare til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale Puky. Den er ikke så klodset at køre på som man tror. Den er solid ja, men det gør jo også at den kan holde til nogle knubs :) Og på den måde træner den også barnet mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså de er ret smarte de løbecykler

Men jeg huske jeg synes det var noget pjat da jeg så den første gang *gg*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså de er ret smarte de løbecykler

Men jeg huske jeg synes det var noget pjat da jeg så den første gang *gg*

Jeg sagde også nej tak da min mor foreslog det til de store i sin tid, men man har vel et standpunkt til man får et nyt :rolleyes

Men nu bliver det først til deres 2års fødselsdag til april :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde også nej tak da min mor foreslog det til de store i sin tid, men man har vel et standpunkt til man får et nyt :rolleyes

Men nu bliver det først til deres 2års fødselsdag til april :)

Det er lige præcis det man har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde også nej tak da min mor foreslog det til de store i sin tid, men man har vel et standpunkt til man får et nyt :rolleyes

Men nu bliver det først til deres 2års fødselsdag til april :)

Det har man nemlig, og en løbecykel er en fantastisk ide, vores blev brugt konstant, og de kunne hoppe direkte på en alm cykel og cykle selv- dygtige unger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lukas har en Puky - den mindste model - og den bliver brugt rigtig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER