Gantzel21

Hvornår fortælle det til storesøster??

6 indlæg i dette emne

Venter nummer 2 (meget tidligt i forløbet) og har tænkt meget over, om hvornår storesøster på 3½ skal have noget at vide.

Ved jeg ikke kan holde det skjult indtil MD og har heller ikke lyst til ikke at kunne snakke om det med manden derhjemme, men vil heller ikke sige for meget for tidligt.

Hvornår sagde I noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores den store var 2½ da vi fandt ud af, at barn 2 var på vej. Jeg mener, at jeg var ca. 8 uger henne inden vi sagde noget til hende. Hun fik derefter lov til at fortælle nyheden til bedsteforældrene.

Denne gang er jeg meget i tvivl om, hvornår vi skal fortælle det. Pigerne er 9 og 6 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den store på 8 fik det at vide næsten med det samme denne gang. Vi har prøvet at miste et par gange, og første gang havde vi ikke sagt noget til ham. Derfor kunne han jo slet ikke forstå, at vi så var kede af det, da vi mistede. Vi var nødt til at fortælle ham det bagefter så (han var 5-6 år dengang) Derfor valgte vi at fortælle det næsten med det samme- altså forklarede vi ham, at jeg var gravid, men at man ikke kunne være helt sikker endnu. Det samme har vi gjort denne gang. Isabella peger allerede på min mave og erklærer, at der er baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har alle gangene ventede til efter NF, men der har drengene jo heller ikke været så store.

Når det sker denne her gang, venter vi sikkert også, da jeg ikke vil ha at familien ved noget før efter 3 mdr. Men nu må vi se, Andreas som snart er 6, skal nok gærtte det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til ham, omkring 15. uge - så kunne vi ikke strække den længere - familien havde fået det afvide ved 14. uge :) Han var halvanden år der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de fik det at vide omkring uge 15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER