Mor til de skønne

-

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Eller nogen der har en anden god ide til en sengehest, når bund og sengeramme går i et? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror den sidder fast sådan, at der sidder stænger der går ned i siden på madrassen hvis du forstår- det gjorde vores den stores i hvert fald. De sidder udemærket fast, men kan flyttes, så man f.eks kan have den i midten om natten, men flytte den ud til siden om dagen. Jeg kender ikke den model du viser, men den ser da ganske udemærket ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror den sidder fast sådan, at der sidder stænger der går ned i siden på madrassen hvis du forstår- det gjorde vores den stores i hvert fald. De sidder udemærket fast, men kan flyttes, så man f.eks kan have den i midten om natten, men flytte den ud til siden om dagen. Jeg kender ikke den model du viser, men den ser da ganske udemærket ud :)

Jeg fik set den i Kære børn i går, og sidder fast ved, at stængerne går ned under madressen :) Den så ganske fin og funktionel ud, men kostede bare 499 kr :blink Selve sengerammen, på sengen vi jo endte med at købe i stedet, kostede kun 24 kr mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER