26 indlæg i dette emne

Rutchebaner er det ultimative hit for vores søn :)

Især hvis mor eller far rutcher efter ham og skubber ham (forsigtigt) ned fra rutchebanen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Biler, flyvere, helikoptere

TOG baner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva i samme alder

Dukker og dukke tilbehør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sleich dyr var populære her da stella var to år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎16‎-‎05‎-‎2011 at 10:31 AM, melon said:

Sleich dyr var populære her da stella var to år...

-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde overvejet at købe denne til Isabella. Hun er nemlig blevet glad for at sidde på noget der kører- tror det kunne være en god start. Jeg kan nemlig ikke rigtig købe en løbecykel eller andet endnu, da hendes ben er for korte ;) Tror hun ville elske at lege med den her:

2hwk654.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan en har Tilde og hun har bare elsket den :loveshower Sidste sommer gik vi meget lange ture, hvor hun sad og dyttede :loveshower Hun har den stadig - bare som trehjulet som hun skal øve sig i, at cykle på ;) Kan kun anbefale den :)

Ej, så bliver jeg da nødt til at drøne til Harald Nyborg ;) Sådan én kan hun da ikke undvære så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så bliver jeg da nødt til at drøne til Harald Nyborg ;) Sådan én kan hun da ikke undvære så :D

Ja det bliver du nødt til ;) Isabella-musen SKAL også eje sådan en :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 2 år og 2 mdr er helt vild med bondegård, dyr og mennesker fra Fisher Price (little people)

Hun elsker sine Sleich dyr

Hun ELSKER bøger!!!

Hun kan lide at klæde sig ud med storesøster

Hun elsker at tegne

Hun elsker at lege ude, køre på scooter, gynge, rutche...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 2 år og 2 mdr er helt vild med bondegård, dyr og mennesker fra Fisher Price (little people)

Hun elsker sine Sleich dyr

Hun ELSKER bøger!!!

Hun kan lide at klæde sig ud med storesøster

Hun elsker at tegne

Hun elsker at lege ude, køre på scooter, gynge, rutche...

Hun lyder næsten som min datter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøger, duplo togbane, løbecykel, dukker, pistoler og modellervoks har været et hit da mine drenge var omkring 2 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hendes legekøkken med gryder (laver riiiiiiiiigtig meget mad :) )

hendes barnevogn med dukke

udenfor er det nok mest hendes scooter og hendes trehjulede der hitter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøger, duplo togbane, løbecykel, dukker, pistoler og modellervoks har været et hit da mine drenge var omkring 2 år :)

Kunne være jeg skulle prøve med modellervoks igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎16‎-‎05‎-‎2011 at 9:24 PM, Prinsessemor said:

Hendes legekøkken med gryder (laver riiiiiiiiigtig meget mad :) )

hendes barnevogn med dukke

udenfor er det nok mest hendes scooter og hendes trehjulede der hitter :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva i samme alderDukker og dukke tilbehør

Sleich dyr var populære her da stella var to år...

også her til ovenstående

men ellers leger hun rigtig meget med my little pony, littles pet shop ( jeg tager de små ting fra, når jeg frigiver dyrerne fra plastbeholderne de er i) briotogbane, duplo, racer bil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

også her til ovenstående

men ellers leger hun rigtig meget med my little pony, littles pet shop ( jeg tager de små ting fra, når jeg frigiver dyrerne fra plastbeholderne de er i) briotogbane, duplo, racer bil

My little pony var en rigtig god ide ;) Jeg fandt nogle af "de gode gamle" my little pony dvd´er i kvickly til 10 kr stk. og hun er helt vild med dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

herhjemme har køkken og legemad været et kæmpe hit og sleich og brio. men legekøkkenet er altså nr 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

My little pony var en rigtig god ide ;) Jeg fandt nogle af "de gode gamle" my little pony dvd´er i kvickly til 10 kr stk. og hun er helt vild med dem :D

de findes i forskellige størrelser, fra helt lille, som Freja så ikke har, men så til de helt store, som så kan få sat hår, og det elsker Freja at gøre. Hendes tro følgesvend er en My little pony i tøjbamse udgave, nu hvor jeg kigger efter er størstdelen af hendes lyserøde og af den der hedder Pinkie Pie, hmmmmm gad vide om mor her bare synes at hun skulle have lyserødt og gik amok med lyserøde heste ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de findes i forskellige størrelser, fra helt lille, som Freja så ikke har, men så til de helt store, som så kan få sat hår, og det elsker Freja at gøre. Hendes tro følgesvend er en My little pony i tøjbamse udgave, nu hvor jeg kigger efter er størstdelen af hendes lyserøde og af den der hedder Pinkie Pie, hmmmmm gad vide om mor her bare synes at hun skulle have lyserødt og gik amok med lyserøde heste ^_^

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dukker og dukkevogn, duploklodser, bøger, en papkasse som udgør det for et sørøverskib et tørklæde på hovedet og en kikkert lavet af toiletruller. Bygge huler under tæpper, lave mad i hendes køkken, kaste med balloner, fingermaling, Malebøger og farver, store hamaperler og de andre dimser ala perler man stikker ned i en plade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER