Laustsen

Nintendo DSi

11 indlæg i dette emne

Hvad spiller jeres piger?

Liva får en maskine i julegave, men hvilke spile egner sig til en knap 5½ årig pige?

Hun elsker sådan noget med barbier og tøj og hår osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min pige er glad for mario kart, nintendodogs og petz horses. Men også pixeline og hello kitty

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Emilie har spil med Jordbær Marie, Askepot, Bratz, Little Pet shop, Pixeline, Flunkerne, Kim Possible, Super Mario osv. En god blanding, med lidt overvægt af pige-spil. Hittet er Jordbær Marie og Mario.

Super gave at få, interessen holder meget meget længe :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna får en nintendo i julegave af sine bedsteforældre. Jeg påtænker at vi køber et spil til hende. Det bliver enten Jordbær Marie, Dora the Explorer eller Pet shop. De er alle spil som jeg har fået anbefalet.

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super mario er det, imo, som er det spil man får mest ud af...

Pigespil måske noget pixeline, eller little pet shop e.l.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har ikke en maskine selv, men spiller ofte på vores WII :) Her spiller hun Mario, Dora, Bowling..

At hun ikke er så dygtig til det er noget andet, hun er jo kun 4 år, men synes det er sjovt alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stella på 4 er rigtig glad for just dance, hun gider dog ikke have remoten i hånden så mor her sidder bagved og ryster den så hun får lidt point. Ellers er det bowling og littlest petshop og build a bear.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, at man i Build-a-bear skal sidde klistret til skærmen sammen med barnet for at læse højt, hvad der står.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

511NnfkCHfL._SL500_AA300_.jpg

Dette spil er et stort hit hos min 5-årige. Man skal vaske, rede, føntørre og krølle hår. Putte neglelak på fingre og tæer. :super

51SV4A8y7gL._AA300_.jpg

Cake Mania er også et hit her. I det skal man lave kager i den rigtige form og farve før kunden bliver sur og går. (Det er også et hit hos moren :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER