Hilde

Stamceller

3 indlæg i dette emne

Hej,

jeg går ud fra, at de fleste her har fået tilbudet om at få opsamlet stamceller fra deres baby fra navlesnorsblodet ved fødslen. (Tilbud fra Stemcare)

Hvad tænker I om det? Hvor mange vil gøre det?

Jeg synes, det er en rigtig god ting at gøre, men det er godt nok mange penge...18000,-. Hvis man får brug for dem i tilfælde af sygdom, er det ingen penge, men hvis man aldrig får det brugt, synes jeg det er rigtig mange penge...

Indtil videre har jeg reserveret opsamlingen uforpligtende.

Hvad gør I andre?

Hilsen Hilde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Koster det 18.000? Hvor sindsygt!!'

Det jeg har hørt er, at det ikke kan betale sig, da udviklingen går så hurtigt og at det derfor vil være en forældet metode hvis man en dag fik brug for det...

Det er der dog ingen der kan vide, men vi har valgt det fra endda også før vi hørte prisen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har læst mig frem til kan det vist gøres lidt billigere. Jeg kan bare ikke lige huske hvor det er jeg har læst det :rolleyes

Vi har ikke rigtig snakket om det herhjemme, men jeg tror ikke vi ville gøre det. Vi har ikke pengene til det og det jeg har kunne læse mig frem til, så er det ikke sikkert det vil kunne gavne ens eget barn i fremtiden. Som det ser ud nu er det ikke barnet selv men evt. søskende der kan få gavn af det.

Jeg har læst det er muligt at donere til en offentlig "bank" og det kunne jeg måske godt finde på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER