kruse

Flytte, flytte, flytte

5 indlæg i dette emne

Nu skal mine piger IGEN flytte til en ny landsdel og jeg er selvfølgelig ked af det :( Jeg har fået arbejde I Hvidovre og jeg er ikke typen til at pendle længere tid af gangen. Så derfor flytter vi derind til sommer (august). Vi flyttede i november 2009 til Nykøbing Sjælland fra Aalborg pga. mit arbejde og pigerne kom i børnehave sammen. 2 mdr senere startede Gaia i førskole. Så for Gaias vedkommende bliver det 3 gang på under 2 år, at hun skal starte et nyt sted :( De er nogle seje piger og håndterede at flytte hertil uden problemer. Men alligevel nager bekymringerne <_<

Har I prøvet at flytte flere gange på så kort tid og hvordan gik det? Ellers er er opmuntrende ord også velkomne :rolleyes

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet det, men ville ikke forlade tråden uden et sende et stort knus til dig :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet det, men ville ikke forlade tråden uden et sende et stort knus til dig :kram :kram :kram :kram

Tusind tak :kram2

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonus datter er lyttet MANGE gange. Dog har hun et par gange kunne blive i samme bh/skole, men hun lader ikke at have problemer med det. Om der dukker nogen op senere, kan jeg ik spå om ;) men indtil videre har hun ikke lidt skade af det :)

Jeg mener at hvis man ikke gør det til et problem, men gør det til noget nyt og spændende, så er det jo det det er. og børn er som regel glade når deres forældre er, så tror ik du skal tænke så meget over det :)

Kram herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bonus datter er lyttet MANGE gange. Dog har hun et par gange kunne blive i samme bh/skole, men hun lader ikke at have problemer med det. Om der dukker nogen op senere, kan jeg ik spå om ;) men indtil videre har hun ikke lidt skade af det :)

Jeg mener at hvis man ikke gør det til et problem, men gør det til noget nyt og spændende, så er det jo det det er. og børn er som regel glade når deres forældre er, så tror ik du skal tænke så meget over det :)

Kram herfra :kram2

Du har helt sikkert ret i, at børnene afspejler sig i deres forældres følelser og hvordan de kommer til udtryk. Jeg er helt sikkert også bare overfølsom, fordi jeg har SÅ dårlig samvittighed. Men ja, det skal nok gå og jeg SKAL også nok slappe af og lade det gå som det går :)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER