super mor til 3

gravid og piskesmeld

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Er der nogen af jer som har piskesmeld, der evt kunne fortælle om det har givet gener.

*Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Super Mor til 3 :)

Jeg har piskesmæld og har en lille datter på 1 år. Jeg gik på et tidspunkt hos en smertelæge, der sagde til mig, at når jeg engang blev gravid, kunne jeg forvente at mine smerter ville blive mindre. Jeg tænkte bare "ja ja, klart nok". Har prøvet så mange behandlinger, at jeg ikke kunne forestille mig, at mine smerter på nogen måde kunne blive mindre.

Men jeg blev klogere :P Da jeg blev gravid og lige indtil jeg stoppede med at amme, havde jeg stort set ingen problemer med hovedpine og nakkesmerter - det var helt fantastisk :glad Jeg stoppede med at amme i december og startede på job i marts og nu er smerterne så vendt tilbage.

Jeg blev heldigvis bevilliget fleksjob sidste år, så jeg arbejder kun 18 timer om ugen. Nogle gange når arbejdsdagen er slut tænker jeg dog, hvordan søren jeg skal komme igennem resten af dagen med en aktiv og vil-selv pige på 1 år. Men når jeg henter hende i vuggestuen, er det som om, at mine smerter bliver mindre og at jeg kan klare alt sammen med hende :glad

Så alt i alt er det et skønt og dejligt liv sammen med min datter og kæreste på trods af kroniske smerter :P Og jeg glææææææder mig til at vi på et tidspunkt skal have nr. 2!

Mange hilsener fra Anne Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også piskesmæld, og lider desuden af migræneanfald..... Begge dele har jeg intet mærket til under hele min graviditet..... Men her 2 uger efter fødslen er det desværre vendt tilbage igen lige så stille :(

Men jeg har NYDT de 9 måneders pause :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din lille dreng :biglove

JA!!! Det er helt fantastisk med en pause fra smerterne - utroligt hvad "graviditetshormoner" kan gøre :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres svar. KAn slet ikke forstille mig en dag uden smerter og hovedpine :boo

Tænkt hvis mine migræneanfald og snuren i armene også kunne forsvinde i bare en kort tid, det ville jo være super dejligt :P

PT er jeg begyndt at træne igen i håb om at min krop vil få det bedre. Har ligesom dig Anne Mette prøvet mange forskellige slags behandlinger uden noget har hjulpet mig.

Er bare så glad for jeres svar :kram

KNUS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER