Guest Smilla

Anbefal en god bh

4 indlæg i dette emne

Jeg har længe brugt den samme model fra Anita som hedder Rosa Faia....Den er rigtig god til en større barm fordi den har brede stropper og bøjle og så koster den ikke spidsen af en jetjager!

Men altså....kan i ikke anbefale mig en mindst ligeså god bh med super god støtte i str 95-100 E ca?

Den må ikke koste over 300 kr stk. kun ca deromkring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt to nye BH'er i CHANGE. De kostede godt nok mellem 350-400kr, men de sidder rigtig godt og er meget behagelige. ^_^ Har selv en fyldig barm,( bruger str.70 H)så kender vigtigheden i at have en god BH på. Har også været glad for BH'er fra mærket Primadonna. Så vidt jeg husker fik jeg dem på tilbud til ca. 300kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :) Der vil jeg da lige kigge lidt nærmere så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige googlet lidt, og kan se, at Prima Donna er temmeligt dyrt, når det ikke er på tilbud. :o Jeg må indrømme, at når det gælder BH/trusser, holder jeg øje med udsalgene rundt omkring...ellers er det simpelthen bare for dyrt. <_< Ved godt, at vi alle vil have god kvalitet og at det koster penge, men hvorfor skal det være så dyrt, bare fordi man har en skål større en en C-skål.:huh

Held og lykke med Bh-søgningen, det er bare så lækkert med nyt undertøj :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER