Peter Plys

mandens datter

8 indlæg i dette emne

min mands datter har spurgt om hun må flytte ned til os,hvilket vi har tænkt over og snakket en del om.

så nu er den endelige beslutning taget. M flytter herned til påske og starter i skole den 26/4 her.

bliver lidt underligt i starten tror jeg at have M boende her fast.

Så når han er udenlands skal jeg være alene med 3 børn nu.

Der er godt nok en del der skal styr på ang papirer,forældremyndighed,værelse m.m

ved i hvordan det foregår ang børnechecken den bliver jo udbetalt d 20/4 men hun bor jo her fra den 26/4 så er det os der får pengene eller hendes mor ? Og trækker de dem evt tilbage fra moderen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal du have så er den skrevet ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal du have så er den skrevet ud

:kram2 Håber det hele kommer til at forløbe stille og roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror hun skal have haft adresse hos jer senest fra den 1 april for at i kan få cheken, den er jo bagudbetalt så egentlig er det jo penge der skal dække de udgifter moderen allerede har haft, hvis du forstår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror hun skal have haft adresse hos jer senest fra den 1 april for at i kan få cheken, den er jo bagudbetalt så egentlig er det jo penge der skal dække de udgifter moderen allerede har haft, hvis du forstår :)

når jeg læser det her ser det ud som om den er forudbetalt

Børneydelsen bliver udbetalt kvartalsvis forud. Beløbet er til disposition den 20. januar, den 20. april, den 20. juli og den 20. oktober. Ungeydelsen bliver udbetalt månedsvist forud og beløbet er til disposition den seneste hverdag, dog undtaget lørdag, før den 21. i hver måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Håber det hele kommer til at forløbe stille og roligt :)

tak håber jeg også. Hun er nu en fornuftig og rigtig sød pige,så er sikker på det nok skal gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når jeg læser det her ser det ud som om den er forudbetalt

Børneydelsen bliver udbetalt kvartalsvis forud. Beløbet er til disposition den 20. januar, den 20. april, den 20. juli og den 20. oktober. Ungeydelsen bliver udbetalt månedsvist forud og beløbet er til disposition den seneste hverdag, dog undtaget lørdag, før den 21. i hver måned.

tja måske du har ret?

da jeg fik mine drenge i 2003 gik der 3 mdr og 20 dage før vi fik den første udbetaling så derfor gik jeg ud fra at de måtte være bagudbetalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER