tokyo

Hvordan kan hypnose hjælpe mig med at stoppe med at ryge?

3 indlæg i dette emne

Jeg har været ryger i over 10 år, og jeg har prøvet mange forskellige metoder til at kvitte smøgerne, men uden held. Jeg har hørt om hypnose som en mulighed for at opnå et effektivt og varigt rygestop, men jeg er lidt skeptisk over for det. Hvordan virker hypnose til rygestop, og hvad kan jeg forvente af en behandling? Er der nogen, der har erfaring med hypnose til rygestop, og som kan dele deres oplevelse og resultater? Jeg vil gerne høre fra jer, der har prøvet det, eller som overvejer at prøve det. Tak på forhånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej! Jeg har været i præcis samme situation som dig med rygestop. Efter 10 års kamp prøvede jeg Rygestop hypnose  og det var en game-changer. Hypnose hjælper med at ændre de dybe vaner og tanker, der ligger bag rygning. Under sessionen blev jeg guidet til en afslappet tilstand, hvor hypnotisøren arbejdede med mine underbevidste mønstre. Efter behandlingen bemærkede jeg en markant reduktion i trangen til at ryge, og med tiden stoppede jeg helt. Bivirkninger var minimale, og jeg følte mig mere energisk og sund. Jeg vil klart anbefale at give hypnose en chance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Jeg har også haft udfordringer med rygestop. Efter års kamp prøvede jeg Rygestop hypnose, og det var en game-changer. Hypnosen ændrede mine dybe vaner og tanker om rygning. Efter behandlingen oplevede jeg markant reduktion i trangen til at ryge og følte mig mere energisk og sund. Klart anbefalet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER