Floralykke

Positiv test, men bløder??

40 indlæg i dette emne

Lille Update..

var til scanning idag, dervar intet at se, udover rigtig mange flotte æg i æggestokkene. Øv.

kom derefter ud for at få taget blod, fik svar et par timer efter og den er på 8 dage steget fra 1900-9000, så der skal tages en ny blodprøve mandag og forhåbentlig kan det give os en afklaring, da jeg stadig føler mig meget gravid med alle symptomer..

pyyyha :blink

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh det er da en rigtig drillepind du måske gemmer på:P:blush

Men det bliver spændende på mandag 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog en vild rutchebanetur tur er på. Vi krydser stadig alt hvad vi kan.. Graviditetssymptomer og stigende HCG må da betyde du er gravid.. Håber barnet bare er en slow starter ligesom min søn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det begynder at føles som at være med i en utrolig dårlig gyserfilm ihvertfald:D

Den må være utrolig genert eller meget drilsk, men vi krydser også fingre for at den bare er lidt langsom i optrækket ligesom din shirley!

:chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for yderligere afklaring i dag - det er bare en langsom starter, men hvor må det være træls ikke at kunne nyde det fuldt ud :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for en god besked idag:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blodprøve mandag viste at HCG var fordoblet til 18000.

de ville derfor have mig ind til scanning igen med det samme da de nu var overbeviste om at de skulle kunne se noget.

desværre gav scanningen igen igen ikke nogen gevinst og jeg blev derfor scannet af to andre, den første mente den sad  venstre æggeleder og den sidste mente at den sad i højre.

alt i alt blev det besluttet at jeg skulle indlægges med det samme da de var bange for æggelederen ville sprænge og jeg blev opereret senere samme aften og de fandt noget i højre leder samtidig var lederen helt sort og tilstoppet uden blodtilførsel så den fjernede de helt.

den anden var heller ikke for god, men de lod den dog sidde med beskeden at hun virkelig godt kunne forstå vores besvær med at blive gravide, så det ender nok med reagensglas behandling hvis/ når jeg får modet igen.

Da jeg havde det rigtig skidt det første døgns tid efter var jeg der til sent igår aftes hvor jeg blev udskrevet.

Så jeg har været rigtig fint gravid i en del uger efterhånden, desværre har den åbenbart haft det godt hvor den var og jeg har haft dårlige ledere..

en rigtig glædelig oplevelse der på et split sekund blev meget traumatisk, det

 vil tage tid at komme ovenpå igen.

tak for støtten herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

59 minutes ago, Floralykke said:

blodprøve mandag viste at HCG var fordoblet til 18000.

de ville derfor have mig ind til scanning igen med det samme da de nu var overbeviste om at de skulle kunne se noget.

desværre gav scanningen igen igen ikke nogen gevinst og jeg blev derfor scannet af to andre, den første mente den sad  venstre æggeleder og den sidste mente at den sad i højre.

alt i alt blev det besluttet at jeg skulle indlægges med det samme da de var bange for æggelederen ville sprænge og jeg blev opereret senere samme aften og de fandt noget i højre leder samtidig var lederen helt sort og tilstoppet uden blodtilførsel så den fjernede de helt.

den anden var heller ikke for god, men de lod den dog sidde med beskeden at hun virkelig godt kunne forstå vores besvær med at blive gravide, så det ender nok med reagensglas behandling hvis/ når jeg får modet igen.

Da jeg havde det rigtig skidt det første døgns tid efter var jeg der til sent igår aftes hvor jeg blev udskrevet.

Så jeg har været rigtig fint gravid i en del uger efterhånden, desværre har den åbenbart haft det godt hvor den var og jeg har haft dårlige ledere..

en rigtig glædelig oplevelse der på et split sekund blev meget traumatisk, det

 vil tage tid at komme ovenpå igen.

tak for støtten herinde :)

Øv for søren :( Din historie minder mig meget om mit eget forløb. Vil bare lige sige at selvom tingene ser mørke ud nu så ER der lys forenden af tunnelen. Det kan tage lang tid eller kort tid at nå på den anden side, men det vigtigste er at du giver dig selv lov til at føle hvadend du føler det næste stykke tid... Jeg pakkede meget af det væk i den første tid efter min operation og fik det ikke bearbejdet ordentligt, og det er virkelig ikke sjovt i sidste ende!

 

Masser af virtuelle krammer til dig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at læse, sender di masser af varme tanker.

Pas på dig selv - og start op igen når I er klar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et træls udfald, men det er da godt, at de handlede hurtig.

Krydser fingre for, at når I er klar igen, at I så ikke skal vente alt for længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååhh Gud nej hvor er jeg ked af at høre det:kiss

sikke en trist besked når i havde håbet sådan.

Håber i får mod på at give et forsøg mere på at få en lille ny.

Sender mange tanker jeres vej:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for alle de søde ord!

Jeg fik taget en blodprøve kontrol igår..

den var stegt fra 18000 til 33000:prik

og der var kommer svar på det væv de tig ud ved opererationen, der viste at der ikke var noget fostervæv i!!!!!!!

SÅ! Nu ligger jeg jer skiene igen og faster da de vil operere den anden æggeleder ud iaften og så er det jo slut med at vi selv kan lave baby naturligt..

men det vigtigste er at de fårdetgjordt færdigt så vi kan komme videre.

de siger at det virkelig er i de sjældne tilfælde jeg er havnet, men håbe på et godt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Floralykke said:

Tusinde tak for alle de søde ord!

Jeg fik taget en blodprøve kontrol igår..

den var stegt fra 18000 til 33000:prik

og der var kommer svar på det væv de tig ud ved opererationen, der viste at der ikke var noget fostervæv i!!!!!!!

SÅ! Nu ligger jeg jer skiene igen og faster da de vil operere den anden æggeleder ud iaften og så er det jo slut med at vi selv kan lave baby naturligt..

men det vigtigste er at de fårdetgjordt færdigt så vi kan komme videre.

de siger at det virkelig er i de sjældne tilfælde jeg er havnet, men håbe på et godt resultat

Nej nej nej altså. Har de ikke kunnet lokalisere fosteret ved scanningerne?? Men det bliver godt på den anden side, og i kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, de kan ikke finde det, de siger også jeg er lidt af et tilfælde de ikke ser så tit:chin:

men ja, når de får det ud som forhåbentlig bliver næste gang så kan vi endelig se fremd!

men det er hårdt som nyoprettet t skulle åbnes igen, keg er stadig meget afhængig af hjælp og har smerter så det bliver hårdt og langsomt at komme helt ovenpå igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. jeg føler med dig. Håber alt går som det skal med operationen og du hurtigt er på fode så du kan få det lidt på afstand:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER