MorHanne

Test

7 indlæg i dette emne

Hej tøser. 

 

Har lige et spørgsmål som jeg håber I evt kan svare på. 

Jeg tog en test i formiddag. Lod den ligge og efter et par timer synes jeg, jeg kan se en meget utydelig streg. Især hvis jeg lige drejer testen lidt. 

 

Men kan jeg stole på sådan en test?? :chin:

 

Planen er at jeg tester i morgen tidlig men blev lidt nysgerrig for hvad I siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som udgangspunkt, nej, den kan du ikke stole på, desværre. Nogle typer test kan give et falsk positivt resultat, hvis de aflæses over tid. Især mærket Valmed har et dårligt ry på den konto.

 

Når det så er sagt, så har jeg aldrig fået en streg på en test, hvis ikke jeg havde HCG kroppen. Da jeg sidst blev gravid, fik jeg min første positive test ved 3+3, og her kom en svag streg frem først efter ca 20 min. Jeg brugte strimmelteste fra billige-teste, og dem har jeg hørt godt om fra mange (inge falsk positive test).

 

Der er nok kun en måde at få vished på, og det er at se tiden an og teste igen. Hvis stregen bliver tydeligere og og tydeligere og samtidigt kommer hurtigere og hurtigere, så tror jeg godt, at du kan regne med den :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. 

 

Det er Valmed. 

Jeg tog en anden test til morgen af et andet mærke. 

Den var negativ. Så tænker den har drillet mig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvor irriterende :prik Ja, Valmed kan nemlig drille. Hold dig fra dem fremover.

Håber testen alligevel bliver rigtig positiv om et par dage :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Jeg tvivler på den bliver det.

Jeg skal til lægen snart og overvejer at få dem til at tage en blodprøve og så lave en tid i næste uge og få helt tjek på om min krop er helt som den skal være eller om der er noget galt.

Jeg bløder stort set ikke. Ikke i forhold til at jeg skulle have mens nu... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mystisk. Ja, det kan altid være en god ide at vende det hele med lægen. Ellers håber jeg, at du får afklaring inden for de næste par dage. Enten i form af en ordentlig positiv test, eller en ordentlig mens. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det håber jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER