MorHanne

Negativ test men...

4 indlæg i dette emne

Hej tøser. 

 

Jeg skulle teste i morges og jeg tror den er negativ. Jeg tog også en den anden dag og den havde en lille streg på siden af testen...

 

Men...

 

Min krop er ved at ændre sig. Selv manden opdager det. Min barm ændrer sig. Den har fået mere fylde og form. Og er tunge. De gør stadig ondt. 

Min fys mener at min mave er begyndt at bule på en anden måde end den plejer. Længere nede. 

 

Jeg ved ikke om det bare er mig der er tosset. Jeg skal ifølge cyklus først have mens i næste uge. Så nu trækker jeg stikket og tester ikke før i næste uge. 

 

Jeg føler mig gravid, men for pokker hvor er det her underligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super spændende med alle tegnene og frustrende med den negative test. Desværre kan kroppens PMS tegn minde utroligt meget om de tidlige graviditetstegn, så det kan være meget svært at vide, om man er købt eller solgt :unsure Jeg håber på de bedste for dig :goodluck:bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. 

Jeg ved godt de minder om hinanden. Jeg har bare aldrig haft det sådan her før. Ligamentsmerter. Maven bliver ind imellem helt hård. Det er vildt underligt. 

Er det PMS så er det sådan men håber dog på en baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom lige i tanke om, at da jeg ventede M og testede positiv var den stadig meget svag selv om jeg var gået en dag over tid. 

Så vi er stadig positive. :bd

 

Jeg undrer mig over hvorfor jeg kan mærke min krop så meget, men jeg har fået at vide at nogle bare kan mærke deres kroppe så meget og at det ind imellem er synd for dem der ikke kan. 

Men jeg må indrømme at jeg hellere ikke vil kunne mærke noget, end at have det sådan her. 

 

Jeg kan virkelig mærke alt hvad der sker i kroppen. Den er ultra sensitiv. 

Er der andre der har det sådan??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER