Mulle25

Hjælp

9 indlæg i dette emne

Hey jeg er en pige på 25 år og min forlovet er 27

Vi venter vores første barn jeg er i 4 uge jeg lider af en personlighedsforstyrelse som jeg har fået medicin for men det tager jeg ik mere. 

Mine svigerforældre er ik mine rigtig svigerforældre men siden mig om Min forlovet begyndte at komme sammen har de prøvet at skille os af de kan ik lide mig lige meget bare den mindste fejl jeg laver så er de over os og prøver at tage min forlovet fra mig. De er rigtig gode til at påvirke min forlovet og de fik afvide Igår at jeg var gravid og så skrev de til min forlovet Igår aftes at han skulle komme der ned alene det gjoder han så idag og da han kom hjem derfra var han helt sikker på at han ik ville være en del af det skal lige sige jeg har fået en abort for nogle år siden og det var rigtig hårdt jeg er meget bange for at jeg går ned igen hvis jeg får en abort mere så mine spørgsmål er 

 

Er der nogle der ved hvor stor en chance man har for at få lov at beholde sit barn når man har en personlighedsforstyrelse?

 

Hvis jeg skal have en abort hvor mange kan man så få uden det gør skade så jeg kan blive gravid en anden gang 

 

Mange hilsner mulle 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Sikke en suppedas :(

 

Man kan sagtens beholde sit barn (og være en glimrende forælder) med en personlighedsforstyrrelse, og ingen får "automatisk" taget deres barn fra sig pga en personlighedsforstyrrelse.

 

Om du så alligevel er i risiko for at få taget dit barn fra dig, er svært at sige, når vi ikke kender dig, karakteren/graden af din personlighedsforstyrrelse, dit netværk, osv. Men jeg tænker, at du kan gøre meget for at undgå det, ved at alliere dig med din læge og bede om hjælp, hvis du har behov for det, og tage imod eventuelle tilbud om hjælp. Nogen har gavn af en jordmoder, der tager sig særligt af sårbare gravide, måske vil det være noget for dig?

 

Mht abort, så tror jeg, at lægerne har så godt styr på det, at du som udgangspunkt ikke risikere at ødelægge din evne til at blive gravid, uanset hvor mange aborter du får, men omvendt er det jo et indgreb hver gang og med ethvert indgreb følger der risici.

 

Jeg synes det lyder ret vildt, at din forlovede sådan lige melder ud, at han ikke vil være med, kan I ikke få jer en grundigere snak om det? Han har jo været lige så meget med til at skabe det her lille liv.

 

Håber det hele løser sig for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget, og sikke mennesker :kram: 

Hvis det er sådan de er, så kan det være, at du er bedre tjent uden ham, ja uden dem. 

 

Hvis du kan vise, at du er en god mor og tager mod de tilbud du får under graviditet og efter, så tror jeg ikke, at det er et problem at være alene mor, trods diagnose. Har du nogle andre der kan hjælpe, hvis det brænder på? Altså du trænger til hjælp? Det kan være rart at have det i overvejelserne. 

 

Mht. Hvor mange aborter, så ved jeg det ikke, men du skal jo lytte til dig selv og hvad du gerne vil. 

 

Held og lykke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar det er noget jeg kan bruge for jeg vil gerne selv have det fordi jeg syndes det er rigtig svært at gå i gennem en abort og jeg føler os jeg er klar til at tage mig af sådan en lille en så jeg er rigtig glad for at i har været så sød at svare mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Antallet af aborter har ikke indflydelse på om du senere kan blive gravid, så det skal du bestemt ikke bekymre dig om. 

 

Ifht. din personlighedsforstyrrelse, er jeg helt enig i, hvad de andre siger. Det lyder dog som om at du kommer til at stå meget alene med barnet, og det kan være rigtig hårdt når du også har dine egne ting at bakse med. Dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre. 

Tænker du måske kunne gavne af at snakke med din læge om det. Måske det kunne være rart med en udenforstående. 

 

Held og lykke med det og stort kram til dig. 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dit svar jeg er glad for dine råd det er da noget der kunne være en god idé med lægen tænker jeg 

Hilsen mulle25:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tak for alle jeres gode råd jeg er glad for at i gav jer tid til at svare og give mig nogle råd men der er desværre sket det at jeg har mistede barnet i onsdags jeg havde en meget dårlig oplevelse jeg har fået mange forkerte oplysninger så det har været nogle meget hårde dag og det er det stadig og jeg har meget ondt både i krop og hjerte og selvfølgelig også i maven jeg har det meget mærkeligt for at kunne gå og mærke at der sker ting i kroppen til lige pluslig ik at kunne mærke andet end smerter

Men jeg ville bare sige tak for at i havde svaret og kommet med gode råd 

Mange hilsner mulle 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh Mulle25 det gør mig utroligt ondt! Jeg sender dig en masse positive tanker:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER