Camillat

Størrelse Molo flyverdragt!?

10 indlæg i dette emne

Jeg er noedt til at koebe en ny flyverdragt til Noah - vi har haard frost og der er ligefrem IS i vores flod! Det gaar lige med hans Reima i str 92, men hans staenger er unaegteligt vokset:lolhit

Str paa Molo, derfor? Den SKAL kunne bruges naeste aar ogsaa og taenker str 110, men er det for stort? 

 

Noah er 104 cm og slank.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Camillat said:

Jeg er noedt til at koebe en ny flyverdragt til Noah - vi har haard frost og der er ligefrem IS i vores flod! Det gaar lige med hans Reima i str 92, men hans staenger er unaegteligt vokset:lolhit

Str paa Molo, derfor? Den SKAL kunne bruges naeste aar ogsaa og taenker str 110, men er det for stort? 

 

Noah er 104 cm og slank.

 

 

 

 

Molo er efter min erfaring ret stort i Str på flyverdragt. 

Vi bruger 98 i alt Eliaz tøj men 92 i hans molo flyverdragt. Det var det samme sidste år hvor han brugte flyver i en Str mindre end tøj. Ville nok købe 104 til ham. 

Jeg har hvertfald satset på at Eliaz passer 98 næste år, for den er allerede købt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, Mannie said:

Molo er efter min erfaring ret stort i Str på flyverdragt. 

Vi bruger 98 i alt Eliaz tøj men 92 i hans molo flyverdragt. Det var det samme sidste år hvor han brugte flyver i en Str mindre end tøj. Ville nok købe 104 til ham. 

Jeg har hvertfald satset på at Eliaz passer 98 næste år, for den er allerede købt.

 

Ok! Jeg konferede lige med Louise Vibe, for Silke Elia er ret meget som Noah i hoejde og droejde. Hun er 105-7 cm og Noah 104-5 cm. Hun bruger 104 og der er indkoebt 110 til naeste aar, som hun sikkert godt ville kunne bruge nu... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også gå efter 110. 

 

Min Noah er 99 cm og hans str 98 er lige på kanten synes jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, mille1981 said:

Jeg ville også gå efter 110. 

 

Min Noah er 99 cm og hans str 98 er lige på kanten synes jeg. 

 

Jeg har lige koebt str 110 - og saa et par overgangsbukser til overgangsvejret, som erstatter termobukserne hos os (aka. oftest mudrede til som bare pokkers!). Det kan ikke gaa rent galt :) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på den passer perfekt :) Hvilken endte du med at vælge? Silke Elia får en lilla/plum til næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, louisevibe said:

Er sikker på den passer perfekt :) Hvilken endte du med at vælge? Silke Elia får en lilla/plum til næste år :)

 

Han fik faktisk selv lov at vaelge og valgte den med "Hidden" print - saadan lidt skov-agtigt og nogle faa dyr gemt i printet. Den var billigst hos babyfryd.dk, saa der fandt jeg ogsaa nogle overtraeksbukser til overgangsvejr fra Molo, som jeg synes fint kan erstatte termobukser hos os(muddervejr og termo er traels) og et saet til sommer. 

 

Nu er jeg saa lidt i panik, fordi han har nogle upassende vanter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Camillat said:

 

Han fik faktisk selv lov at vaelge og valgte den med "Hidden" print - saadan lidt skov-agtigt og nogle faa dyr gemt i printet. Den var billigst hos babyfryd.dk, saa der fandt jeg ogsaa nogle overtraeksbukser til overgangsvejr fra Molo, som jeg synes fint kan erstatte termobukser hos os(muddervejr og termo er traels) og et saet til sommer. 

 

Nu er jeg saa lidt i panik, fordi han har nogle upassende vanter :D

 

Haha :lol 

Jeg har det også bedst med at der matcher. 

 

Den er virkelig også fin - endnu finere i virkeligheden. Den skal have nok blive glad for. 

 

Vi bruger også skall bukser for Pomp de Lux rigtig meget. Skal have købt en større størrelse, men de udsolgt så må vente til den nye kollektion kommer og betale fuld pris :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt valg! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, louisevibe said:

 

Haha :lol 

Jeg har det også bedst med at der matcher. 

 

Den er virkelig også fin - endnu finere i virkeligheden. Den skal have nok blive glad for. 

 

Vi bruger også skall bukser for Pomp de Lux rigtig meget. Skal have købt en større størrelse, men de udsolgt så må vente til den nye kollektion kommer og betale fuld pris :numse

 

Jamen, serioest, man bliver jo halvbims :D 

 

Jeg tror jeg saa den i Salling, da vi var i Aarhus. Den glaeder jeg mig i hvert fald til at give ham paa ;) 

Nu bestemte jeg mig for at koebe vandtaette overtraeksbukser og en uldjakke fremover, for det er ikke til for M at regne ud, hvad han skal putte paa ham og det er bedre med faa valg. Han er ogsaa ved at vokse ud af sit seneste termotoej...  Lange hyl... 

 

24 minutes ago, Myliona said:

Perfekt valg! 

 

Tak, det tror jeg ogsaa :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER