Besvaret February 1, 2017 @TroldeMor pøj pøj med eksamen i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 3 hours ago, Katrinemus said: @TroldeMor pøj pøj med eksamen i dag Hvor er du sød altså Tusind tak, jeg skal desværre først op kl 15.20 så der er en lang dag foran mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 2 minutes ago, TroldeMor said: Hvor er du sød altså Tusind tak, jeg skal desværre først op kl 15.20 så der er en lang dag foran mig Åhhh øv altså det var sent jeg krydser fingre og tær for dig, og håber kvalmen er sød ved dig i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 10 minutes ago, Katrinemus said: Åhhh øv altså det var sent jeg krydser fingre og tær for dig, og håber kvalmen er sød ved dig i dag Tak, jeg tror jeg får brug for det Det har den indtil videre.... har faktisk taget mine seabands af her til morgen, for lige at prøve, og det går faktisk helt ok (åh altså hvor jeg håber det også snart begynder at lette i din afdeling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 Just now, TroldeMor said: Tak, jeg tror jeg får brug for det Det har den indtil videre.... har faktisk taget mine seabands af her til morgen, for lige at prøve, og det går faktisk helt ok (åh altså hvor jeg håber det også snart begynder at lette i din afdeling ) Jeg tror du har styr på det dejligt hvis de har en effekt på sig jeg kaster stadig op hver dag, men antallet af gang svinger meget, så det er dejligt at det ikke er 7-10 gange om dagen længere, nogle dage er det kun 1-2 gange har dog kvalme hele tiden, men det kan gå an, så længe baby har det godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 17 minutes ago, Katrinemus said: Jeg tror du har styr på det dejligt hvis de har en effekt på sig jeg kaster stadig op hver dag, men antallet af gang svinger meget, så det er dejligt at det ikke er 7-10 gange om dagen længere, nogle dage er det kun 1-2 gange har dog kvalme hele tiden, men det kan gå an, så længe baby har det godt De har haft temlig god effekt, men nu har jeg også haft dem på døgnet rundt i 7 uger, så det var en befrielse at lade dem ligge Det lyder godt med fremgang hos dig også.... mere af det tak!! Og ja, det kan gå an, men åh altså hvor det bare alligevel gerne må forsvinde, så du kan nyde tiden mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 1 minute ago, TroldeMor said: De har haft temlig god effekt, men nu har jeg også haft dem på døgnet rundt i 7 uger, så det var en befrielse at lade dem ligge Det lyder godt med fremgang hos dig også.... mere af det tak!! Og ja, det kan gå an, men åh altså hvor det bare alligevel gerne må forsvinde, så du kan nyde tiden mere Ja, så kan man godt trænge til at få dem af, de kan også gøre ondt i længden synes jeg. Ja, det ville da være mega lækkert hvis det gik helt væk men så meget kan jeg nok ikke forlang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 @TroldeMor pøj pøj nu er der ikke længe til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: @TroldeMor pøj pøj nu er der ikke længe til Jubiii, så er eksamen veloverstået, med et skønt 10-tal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 Just now, TroldeMor said: Jubiii, så er eksamen veloverstået, med et skønt 10-tal Hvor er du sej så godt gået det var det jeg sagde, du havde styr på tingene, søde Troldemor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 2 minutes ago, Katrinemus said: Hvor er du sej så godt gået det var det jeg sagde, du havde styr på tingene, søde Troldemor Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 44 minutes ago, TroldeMor said: Jubiii, så er eksamen veloverstået, med et skønt 10-tal Eiiii stort tillykke med den fine karakter!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2017 5 hours ago, TroldeMor said: Jubiii, så er eksamen veloverstået, med et skønt 10-tal Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2017 14 hours ago, Mom2Be said: Eiiii stort tillykke med den fine karakter!!! 9 hours ago, SBL said: Tillykke Tak skal i have Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2017 17 hours ago, TroldeMor said: Jubiii, så er eksamen veloverstået, med et skønt 10-tal Stort tillykke med den flotte karakter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2017 Just now, FruLB said: Stort tillykke med den flotte karakter Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 Hvordan går det med jer andre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 1 minute ago, Katrinemus said: Hvordan går det med jer andre? Her går det godt har næsten ingen kvalme mere men er stadig træt. Maven er begyndt at vokse så det kan ses og jeg synes jeg engang imellem kan mærke lidt liv derinde. Vi skal til Kønsscanning i næste weekend, det glæder vi os til Hvordan går det med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 3 minutes ago, SBL said: Her går det godt har næsten ingen kvalme mere men er stadig træt. Maven er begyndt at vokse så det kan ses og jeg synes jeg engang imellem kan mærke lidt liv derinde. Vi skal til Kønsscanning i næste weekend, det glæder vi os til Hvordan går det med dig? Dejligt kvalmen næsten er væk fedt man kan begynde at se lidt på maven, så bliver det hele lidt ekstra virkeligt Det forstår jeg godt I glæder jer til jeg har stadig en del kvalmen og kaster også stadig op dagligt, men ikke så mange gange som tidligere så det er dejligt vi har været til kønsscanning, og vi venter os en lille dreng det er kæmpe stort at vi nu ved det man kan også godt se lidt på min mave efterhånden jeg mærker også en lille smule til ham (det er så vildt at sige og skrive det) inden i mellem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 5 hours ago, Katrinemus said: Dejligt kvalmen næsten er væk fedt man kan begynde at se lidt på maven, så bliver det hele lidt ekstra virkeligt Det forstår jeg godt I glæder jer til jeg har stadig en del kvalmen og kaster også stadig op dagligt, men ikke så mange gange som tidligere så det er dejligt vi har været til kønsscanning, og vi venter os en lille dreng det er kæmpe stort at vi nu ved det man kan også godt se lidt på min mave efterhånden jeg mærker også en lille smule til ham (det er så vildt at sige og skrive det) inden i mellem Tillykke med at I skal have en dreng!! Synes altså at det bliver mere virkeligt når først kønnet kendes Jeg glæder mig til vi skal til kønsskanning fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 Her går det fint. Næsten ingen kvalme mere, men stadig en overvældende lyst til brød, pastanog smeltet ost Det er helt skørt. Normalt lever jeg virkeligt sundt, men det er min gravide krop bare fuldstændigt ligeglad med Jeg tænker dog alt med måde og spiser lidt mere usundt end jeg plejer, men nyder det til fulde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 2 minutes ago, Mom2Be said: Tillykke med at I skal have en dreng!! Synes altså at det bliver mere virkeligt når først kønnet kendes Jeg glæder mig til vi skal til kønsskanning fredag Tusind tak det er så meget mere virkeligt, det føles lidt uvirkeligt at kunne sige han/ham nu vi glemmer det noglegange og siger den, og så retter vi hinanden, for det er jo en lille dreng I skal glæde jer, det er så vildt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 3 minutes ago, Mom2Be said: Her går det fint. Næsten ingen kvalme mere, men stadig en overvældende lyst til brød, pastanog smeltet ost Det er helt skørt. Normalt lever jeg virkeligt sundt, men det er min gravide krop bare fuldstændigt ligeglad med Jeg tænker dog alt med måde og spiser lidt mere usundt end jeg plejer, men nyder det til fulde Dejligt kvalmen næsten er væk det er sjovt som man kan skifte mad præferencer, det er ret skørt. Jeg har præsteret at begynde at stortude fordi noget mad ikke var i huset længere det skal da også nydes når du så spiser det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2017 Jeg er sendt retur i brækland, kaster op, tuder og er opgivende hvor er jeg vare ked af det er sådan her M er så sød til at kramme og være der for mig, men føler jeg stinker af bræk hele tiden og er håbløs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2017 5 hours ago, Katrinemus said: Jeg er sendt retur i brækland, kaster op, tuder og er opgivende hvor er jeg vare ked af det er sådan her M er så sød til at kramme og være der for mig, men føler jeg stinker af bræk hele tiden og er håbløs Øv hvor er det bare synd for dig håber du snart kan nyde den længe ventede graviditet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites