Barbamama

Ejere af smallstuff dukkevogn søges :-)

20 indlæg i dette emne

Årh jeg synes den flettede dukkevogn er så fiiiiin!

 

Men nu har jeg fået en hjem i pink. Og jeg synes måske den farve er lidt krads, og lidt mere neon end jeg så på billederne :chin: Men jeg er ikke til lilla og B er ikke til de neutrale. Og ingen af os er til den røde.

 

Så er der den rosa og den mørke rosa tilbage. Og jeg vil rigtig gerne have vognen i rosa, men på billederne på webshoppen synes jeg bare slet ikke, at den ser rosa ud, snarere grå. :unsure Men omvendt står jeg pt med en pink vogn, som jeg heller ikke synes ligner helt i farverne.

 

Så: Er der mon nogle af jer dejlige damer, der har børn, der ejer (eller bare har set) dukkevognen i rosa eller mørk rosa, der vil sige noget om farven eller måske flashe et ægte og ikke redigeret billede? :)

 

(generelle erfaringer med smallstuff vognen modtages også gerne, men det er farven jeg er mest interesseret i)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er i øvrigt denne

 

IMG_6797.PNGIMG_6799.PNGIMG_6800.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vognen, i lilla godt nok, så kan ikke udtale mig om de andre farver! 

 

Den bliver virkelig brugt meget herhjemme, en super fin vogn til se små, som de nemt kan køre med fordi den ikke er så høj. Perfekt fin alternativ til den kendte røde kreavogn :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig anmeldelse af selve vognen :super:tak

 

Jeg overvejer lidt farven Heather selvom den vist teknisk set er lilla :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hiver lige den her op igen. Nu har vi samlet vognen men den virker skæv og vakkelvorn :unsure Undervognen er højere i den ene side end den anden, så det ikke er alle hjulene der rammer jorden, så den vipper + hjulene vrikker fra side til side, og sidder løst.

 

Er det noget, vi selv kan fixe, eller er de bare alle sådan eller skal vi reklamere over det?

 

Den er så yndig, men jeg synes altså det der skævhed virker braset :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 23/11/2016 at 9:53 AM, Kia... said:

Vi har vognen, i lilla godt nok, så kan ikke udtale mig om de andre farver! 

 

Den bliver virkelig brugt meget herhjemme, en super fin vogn til se små, som de nemt kan køre med fordi den ikke er så høj. Perfekt fin alternativ til den kendte røde kreavogn :) 

 

Jeg quoter lige dig, i håb om at du vil kigge ind i tråden :kiss:badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville reklamere når den er som du beskriver :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Girl Next Door said:

Jeg ville reklamere når den er som du beskriver :) 

 

Ja ikke? Heldigvis holder shoppen til i Nr Sundby, så jeg håber, at vi kan køre ud med den istedet for alt muligt hejs med at sende frem og tilbage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du quotede!

Jeg vil reklamere over den, hjulene skal sidde "løse" eller hvad skal man sige, men den skal stå stabilt på gulvet, være ligehøj og alle hjul skal kunne nå gulvet.

 

det lyder som selve kassen har en skævhed, og det er fejl, så det vil jeg reklamere over :) 

 

vores havde mine svigerforældre samlet da vi fik den, så ved faktisk ikke en gang om der var nogen udfordringer eller noget specielt der :) 

 

Laura fik dukkesengen i julegave! Den er bare fin! Den er jo magen til hendes egen seng som er et arvestykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Kia... said:

Godt du quotede!

Jeg vil reklamere over den, hjulene skal sidde "løse" eller hvad skal man sige, men den skal stå stabilt på gulvet, være ligehøj og alle hjul skal kunne nå gulvet.

 

det lyder som selve kassen har en skævhed, og det er fejl, så det vil jeg reklamere over :) 

 

vores havde mine svigerforældre samlet da vi fik den, så ved faktisk ikke en gang om der var nogen udfordringer eller noget specielt der :) 

 

Laura fik dukkesengen i julegave! Den er bare fin! Den er jo magen til hendes egen seng som er et arvestykke

 

Tak for erfaringen. :) Jeg tænker også at de "løse" hjul måske gør det lettere at dreje med vognen :chin: Men ja, den er skæv, det duer altså ikke! Vi må have den retur. (Mega irriterende <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Barbamama said:

 

Tak for erfaringen. :) Jeg tænker også at de "løse" hjul måske gør det lettere at dreje med vognen :chin: Men ja, den er skæv, det duer altså ikke! Vi må have den retur. (Mega irriterende <_< )

 

Ja det da rigtig træls, ikke mindst fordi hun jo ikke kan bruge den ind til da. 

 

Evt når I bytter den derude så saml den med det samme i butikken, så I sikre den er som den skal være inden i kommer hjem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov i forhold til de "løse" hjul, så var jeg noget skeptisk over for den del da vi fik vognen, men det volder ingen problemer i brug, jeg var ellers bange for de hurtige kunne gå i stykker, men den klare virkelig daglige tæv! :) 

 

Lige et par billeder af hvordan vores står på gulvet hvis det hjælper dig :) 

IMG_2548.PNG

IMG_2549.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

 

Ja det da rigtig træls, ikke mindst fordi hun jo ikke kan bruge den ind til da. 

 

Evt når I bytter den derude så saml den med det samme i butikken, så I sikre den er som den skal være inden i kommer hjem :) 

 

Ja præcis, jeg havde virkelig glædet mig til at hendes nye dukke blev kørt rundt i den :wub

 

Og ja, jeg vil også høre, om vi kan få samlet en ny derude (eller om de kan fixe vores nuværende) så vi ikke skal frem og tilbage. Håber virkelig, det går nemt *bedende smiley*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for billeder og erfaringer med løse hjul, det hjælper. :) Jeg tænker også, at det er ok, det er mere det med, at hvis vi kører med Es vogn, så der kun 3 hjul, der kører rundt :rolleyes 

 

Jeg ved ikke, om man kan se det på billedet her? :unsure

 

IMG_8534.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt se, det er vidst stellet som er skæv, det vil jeg reklamere over, for den skal stå solidt :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grrrr...! Returnerede den ene og købte en ny. Der er farven så skrabet af styret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 28/12/2016 at 5:11 PM, Barbamama said:

Grrrr...! Returnerede den ene og købte en ny. Der er farven så skrabet af styret.

 

Arh I har da heller ikke held med den dukkevogn! 

 

Man kunne mistænke butikken for at have behandlet dem ret hårdt? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

 

Arh I har da heller ikke held med den dukkevogn! 

 

Man kunne mistænke butikken for at have behandlet dem ret hårdt? 

 

Pas, jeg synes egentlig de virkede ret godt pakket ind :chin: 

 

MEN vi fik et andet styr og nu har E den fineste dukkevogn :loveshower 

 

(Som er væsentlig mindre interessant end den nye hoppehest, men alligevel :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det er jo så bare typsik :D 

men fedt i fik styr på det! 

 

Vi er virkelig glad for vores! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER