pjevser79

I vildrede

4 indlæg i dette emne

Efter at have været blevet sendt til udredning for ufrivillig abort. Og fik at vide at det var vi ikke egenet til i nu jeg ikke havde mistet nok. Blev jeg sku tosset. Nå men de valgte alligevel at tage nogle blodprøver.

 jeg fik et brev i weekenden om at nogle af prøverne var lidt forhøjet. Så jeg skulle have taget nogle nye prøver hurtigst muligt. Jeg bliver vildt ked af det for jeg ved ikke hvad de prøver er for nogle.

Men mandag får jeg så igen brev fra sygehuset at jeg har fået en tid da de har mistanke om at jeg har haft blodpropper. Jeg bliver rystet at man i dag får det at vide på den måde jeg er helt rystet. 

Vi fik jo bare at vide at vi bare skulle gå i gang igen med baby projektet da vi var til samtalen. Så det har vi gjort. Men nu sidder jeg og er begyndt at have kvalme og så småt ømme bryster. 

Og jeg har nu men en meget underlig følelse af glæder at det går så hurtigt med at blive gravid men også en frygt at måske mister jeg igen. Ved ikke om jeg er gravid i nu men mange tegn. Ja undskyld skulle bare lige have luft.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder hårdt.. Men spændende hvad det bliver til. Hvornår skal du teste? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, NSEllekilde said:

Det lyder hårdt.. Men spændende hvad det bliver til. Hvornår skal du teste? 

Jeg skal have min menstruation sidst i næste uge så et stykke tid i nu men også tidligt med symptomer men det har jeg haft før så nu må vi se hvad der sker og håber så meget at hvis jeg er at den bliver denne gang 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå det er lidt af et chok. Krydser fingre for alt er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER