girly1988

Tøj til tumling

9 indlæg i dette emne

Vil lige høre jer ad hvornår i stopper med body ? 

Tobias har nogle i str 98...men er i tvivl om jeg skal kigge efter nogle i 104 hvis det egentlig fås ?

Men hvis ikke hvor køber i så gode undertrøjer ?

Synes dem vi har fra H&M er meget tynde i det...så har jeg købt nogle i kvickly jeg synes er bedre men lidt korte i det i forhold til at skille ad...

Hvad gør I andre ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William brugte body til og med størrelse 92 :) da han var 2 år og 3 måneder blev det sommer og da skiftede han til todelt :) 

Han har brugt uld/silkebodyer og alm bomuldsboxere :super og nu har han også nogle sæt med undertrøje og boxere fra Müsli og Katvig, som vi er kæmpe fan af! Det sidder godt og det holder! 

Han har også et par sæt fra Bilka/Føtex som efter en enkel vask er ødelagt fuldstændigt i formen <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme som Stephi: str 92. Vi havde nogle bodyer i 98, men dem brugte han ikke rigtig. Det passede bare så fint med at skifte til to-delt der. 

 

Vi har underbukser/boxer fra Føtex til en 20'er. De er fine. Og sidste vinter købte jeg nogle lækre luksus uld/silke undertrøjer fra Joha. De er rigtig fine. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også bodyer til str 92 og også enkelte i 92. Jeg synes det var rart at bruge så længe, så jeg vidste hun ikke ville "skille" på ryggen. 

Vi bruger alm bomuldsunderbukser/hipster fra Joha og pompdelux, hun klager over pasform på andre. Og så uld/silke undertrøjer fra Joha :) 

 

edit: tror kun vi har 3 undertrøjer + en til skiftekassen. Det er rigeligt, for jeg skylder og hænger ofte bare mine ud i solen (uld renser selv) og så bliver de vasket indimellem. Så jeg synes ikke det er dyrt. Desuden holder de jo længe i de store størrelser :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså i bruger boxer shorts eller lignende uden på ble men under bukser ? 

Har os haft gjort det enkelte gange...men kan ikke helt se det smarte i det...men måske det er bedst når man bruger undertrøjer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi har (dengang hun brugte ble) haft underbukser uden på bleen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay måske jeg skulle få købt nogle nu her til vinteren til Tobias så :)

Nu har han os først lært at gå her I august så det er os en af grundene til jeg har bodyer i 98....men Sys nu bare et er rart at vide han ikke skiller ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, girly1988 said:

Altså i bruger boxer shorts eller lignende uden på ble men under bukser ? 

Har os haft gjort det enkelte gange...men kan ikke helt se det smarte i det...men måske det er bedst når man bruger undertrøjer...

Ja, det holder bleen godt på plads synes jeg. 

 

Jeg er glad for undertrøjer fra Føtex hvis det skal være billigt. Alternativt Bakito fra Magasin eller By House of kids mener jeg fra... House of kids :)

Føtex's underbukser/boxer er jeg ikke fan af. Der er jeg mere til h&m eller nogle jeg købte i Primark for 1,5 års tid siden. 

 

Ville gerne have noget fra Katvig one - det virker så lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok meget individuelt. Silke Elia stoppede med almindelige bodyer ved str 74. Til gengæld brugte hun uld/silke bodyer uden ærmer til hun var 2,10 og blev blefri. Derefter gik vi over til uld/silke undertrøjer fra Iobio som var dejlig lange og slanke som passer perfekt til Silke Elia. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER