Line1989

5 måneder til termin

8 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste som synes at det går meeeeget langsomt? :)

Jeg synes at det føles som meget lang tid siden at jeg i december testede positiv.

Jeg tæller næsten dage i min graviditet og kan slet ikke vente til den lille dreng kommer ud <3

Nu er jeg heldigvis snart halvvejs, så kan det være at det føles hurtigere derefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er jeg den eneste som synes at det går meeeeget langsomt? :)

Jeg synes at det føles som meget lang tid siden at jeg i december testede positiv.

Jeg tæller næsten dage i min graviditet og kan slet ikke vente til den lille dreng kommer ud <3

Nu er jeg heldigvis snart halvvejs, så kan det være at det føles hurtigere derefter :)

Jeg synes også at tiden går langsomt.

Men jeg er halvvejs i morgen og når jeg tænker over det, så er det alligevel ret vildt, at der kun er 20 uger tilbage :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig tiden går ok hurtigt. Jeg er også lige passeret 20 ugers grænsen :) Jeg håber dog de næste 20 uger går hurtigere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten syntes jeg at det hele stod stille, men her på det sidste synes jeg det er begyndt at gå lidt hurtigere. Man skal nyde graviditeten og ikke blive ramt af utålmodighed. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fulde uger hver tirsdag. Det hygger jeg mig rigtig meget med.

Så hver tirsdag vejer jeg mig, tager et billede af min mave og læser "ugeforuge" på nettet.

Det er nogle meget hyggelige ritualer at have. Og så kan jeg hver tirsdag tænke, "at nu er der gået endnu en uge" :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har om torsdagen og der læser manden og jeg også hver gang i den "Libero"-bog jeg har fået hos lægen. Det er rart at kunne markere at så er der gået endnu en uge og følge lidt med i hvordan den lille har det derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har om torsdagen og der læser manden og jeg også hver gang i den "Libero"-bog jeg har fået hos lægen. Det er rart at kunne markere at så er der gået endnu en uge og følge lidt med i hvordan den lille har det derinde :)

Lige præcis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok bare mig der er utålmodig så :)

Jeg nyder også at være gravid, rigtig meget.

Håber også de sidste 20 uger går hurtigere end de 20 første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER