Aja

Billigere klapvogn

11 indlæg i dette emne

Vi skal have en klapvogn! Vi har ikke haft det store behov, men nu ville det alligevel være smart med en efterhånden. Jeg vil dog gerne undgå at betale aaaalt for meget for den, for så meget tror jeg heller ikke vi kommer til at bruge den. Nærmest ALLE jeg kender har baby jogger city elite og den ser da også fantastisk ud, men jeg synes altså det er mange penge :unsure De fleste er også nogen der bor inde i byen og ofte har brugt den som erstatning for barnevogn fra et relativt tidligt tidspunkt. Det er ikke vores behov. 

 

Problemet er, at når jeg søger på nogle af de billigere mærker der er fx i babysam og ønskebørn så kommer der ikke rigtigt noget frem med andres erfaringer osv, så jeg aner ikke hvad der er godt, om det bare er noget skrammel eller om vi virkelig skal have fat i en af de dyrere modeller. 

 

Vi skal selvfølgelig ud at kigge i butikkerne og der får vi jo nok også noget vejledning, men vil alligevel lige høre, om der er nogen der har erfaringer med nogle af de lidt billigere mærker? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt en paraply klapvogn til 600 i kære børn...tror det er en basson. Den er ikke fancy. Men ryggen kan ligges ned...der er et rum til små ting....nem at ha med i bilen...og der er plads til en taske når man er på tur :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at kigge efter en brugt? Vi købte selv en brugt emmaljunga (med drejehjul), vi brugte barnevogn i lang tid, faktisk indtil hun var 2, og først mellem 2-3 år har vi brugt klapvognen. Vi har været glade for den, og den har været fin til vores behov :)

Vi ønskede ikke at betale flere 1000-kroner for en vogn, som vi ikke ville få brugt dagligt, men til weekend-ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en paraply klapvogn til 600 i kære børn...tror det er en basson. Den er ikke fancy. Men ryggen kan ligges ned...der er et rum til små ting....nem at ha med i bilen...og der er plads til en taske når man er på tur :-)

Super, det er også sådan noget vi tænker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at kigge efter en brugt? Vi købte selv en brugt emmaljunga (med drejehjul), vi brugte barnevogn i lang tid, faktisk indtil hun var 2, og først mellem 2-3 år har vi brugt klapvognen. Vi har været glade for den, og den har været fin til vores behov :)

Vi ønskede ikke at betale flere 1000-kroner for en vogn, som vi ikke ville få brugt dagligt, men til weekend-ture :)

Meget gerne brugt, men det har jeg lidt opgivet. Synes ikke der er noget som helst.

Hvis nogen i Nordjylland sælger en brugt må de meget gerne komme frem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget gerne brugt, men det har jeg lidt opgivet. Synes ikke der er noget som helst.

Hvis nogen i Nordjylland sælger en brugt må de meget gerne komme frem :D

Arh okay.. i mit område (Nordsjælland) er der masser på både DBA og reshopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en klapvogn fra Harald Nyborg. Den var virkelig god, kunne lægges helt ned, vendbart styr og vi var meget glade for den. Den kostede ikke det vilde.

Lige nu har vi en Emmaljunga, som vi også er glade for. Vi købte den brugt til 150. Måske du kunne kigge på dba?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kiggede jeg lige på dba igen og der er faktisk meget mere end sidst jeg kiggede :super

 

Der er bla en chicco liteway til 450 og så vidt jeg lige kan læse mig til, skulle den være ganske god. Nogen der kender til den? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har købt en basson i kære børn med vendbart styr, punkterfri hjul og den kan ligges helt ned. Kostede et par tusinde mener jeg. Den er vi rigtig glade for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en britax. Den kostede vist 1500 og er helt fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER