Barbamama

Pung til dreng

11 indlæg i dette emne

Kan I hjælpe mig med at finde en god børnepung til Valdemar?

Jeg vil allerhelst have den her, men med spidermanmotiv eller Turtles eller sådan noget, istedet for Frost:

http://www.br.dk/vores-kategorier/boernetoej-pleje-og-tilbehoer/rygsaekke-og-tasker-til-boern/boernepunge/frost-pung?id=638030&vid=109166

Det kan jeg bare ikke finde :chin:

Det er heller ikke et krav, at der er kendte figurer på, men den må helst heller ikke være helt kedelig, og den må heller ikke være udformet som sådan en voksen-tegnebog, der foldes og har 17 forskellige lommer... Sådan 2-3 lynlås lommer tænker jeg er passende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal på eBay! En hurtig søgning og keg fandt mange forskellige med både spiderman og turtles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du skal på eBay! En hurtig søgning og keg fandt mange forskellige med både spiderman og turtles :)

Det er faktisk en god idé. Det er bare hundrede år siden, jeg har brugt ebay. :blush Men jeg må lige prøve at kigge. Måske kunne jeg endda finde en pokemon pung! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en pokemon pung.. Der er alt med pokemon! Ha ha :)

Jeg havde også foreslået eBay..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm masser af pokemon punge men ingen i det "format" jeg havde tænkt mig. Næsten alle sammen er "tegnebøger" :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare de virker meget små? :chin:

Der kan være masser af mønter i den og Marius synes det er sjovt man kan lyne den helt op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har en gammel, ret enkel laederpung af min, som er lidt stor i det, synes jeg og oensker mig nogengange lidt at han faar en mindre.... Men altsaa, han ÆLSKER sin pung, saa nu har jeg efterhaanden sluttet lidt fred med det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lucas har sådan en nærmest rigtig tegnebog og han elsker den, fordi den ligner fars og morfars... og han kan fint styre hvor mønter og evt sedler er i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du spurgt i neye?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER