bhcm

Æl slim

5 indlæg i dette emne

Jeg har haft æl slim søndag, mandag og idag, men ingen positive æl test.. Efter toilet besøg i aftes, var udflådet igen blevet det der tykke hvide lotion agtige noget.. Hm har jeg så allerede haft æl? Jeg har en cyklus på 31-32 dage, og efter beregning skulle jeg først have æl, på næste onsdag.. Synes jeg har læst at når det tykke hvide udflåd kommer, så har æl været der? Er helt forvirret over min krop, og at man jo også bliver lidt utålmodig efter 8 måneder uden noget som helst der minder om en graviditet..

Jeg har forresten pco, men har før tester med æl, og fået en positiv test, så vil selv mene jeg har æl, da min cyklus er nogenlunde stabil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :) jeg har pcos og har aldrig fuldt en "normal" udflådscyklus. Det skifter mellem at være gennemsigtigt, tykt lotion, ikke-eksisterende og meget hele tiden. Den ene gang jeg vidste jeg havde ægløsning pga hormoner og skanninger ændrede det sig til snot/rå æggehvide/klister udflåd som virkelig kunne strækkes langt mellem fingrene :rolleyes.. Måske det ikke helt alligevel har været ægløsningsudflåd du lige har haft?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) jeg har pcos og har aldrig fuldt en "normal" udflådscyklus. Det skifter mellem at være gennemsigtigt, tykt lotion, ikke-eksisterende og meget hele tiden. Den ene gang jeg vidste jeg havde ægløsning pga hormoner og skanninger ændrede det sig til snot/rå æggehvide/klister udflåd som virkelig kunne strækkes langt mellem fingrene :rolleyes.. Måske det ikke helt alligevel har været ægløsningsudflåd du lige har haft?

Kunne nemt lyde til at det ikk har været æl så.. Må undersøge lidt videre.. Er du lykkes med en naturlig graviditet eller kun med hjælp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået hjælp, men vi er i gang igen og så må vi se hvad det bliver til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået hjælp, men vi er i gang igen og så må vi se hvad det bliver til :)

Okay. Tak for dit svar.. Har endnu en morgen haft en klump æl slim, men stadig negativ æl test, og forventer den nu også først på onsdag.. Men pco'en gør det til tider umuligt at vide hvornår og hvordan.. Har en gyn tid på mandag til videre kontrol over min pco, og håber hun måske kan scanne mig for at se om jeg har en æl på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER