Majstot

Snacks inden frokost?

5 indlæg i dette emne

Hejsa

 

Har brug for en god ide, råd... lidt afklaring omkring hvad jeg skal gøre - vi skal snart holde barnedåb og dåben er allerede kl. 9 så vi er tidligt færdig og regner med at vi skal spise tidlig frokost ved 11 tiden, men gæsterne er jo nok allerede hjemme hos os hvor vi skal spise ved 10 tiden så der går en times tiden inden maden kommer på bordet - nu til mit spørgsmål: Skal jeg sætte nogle snacks frem ind til vi skal spise? Og i så fald hvad skal det være? Frokosten er en buffet med kød, kartofler og salat.

 

Ved at gæsterne har været tidligt oppe for at komme til kirken til kl 9, så det er nok begrænset hvad de har fået at spise inden

 

 

håber at I kan hjælpe mig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke det kan betale sig.

Det tager cirka 30-45 min i kirken, alt efter om det er en lørdag eller søndag.

Også skal folk til og fra, og lige ind osv.

Jeg tror det passer fint med bare kl 11.

Skulle der snacks på, ville jeg bare komme saltstænger, gulerødder og agurke stænger på :) evt dip :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores barnedåb tog over en time og mer lykønskninger osc foran kirken, ville der have passet fint med tiden her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar

Jeg vil overveje det med saltstænger og gulerodsstave. Jeg ved at de gæster som kommer længst væk fra skal afsted lidt i 6, så det er jo først på dagen... Og specielt på en søndag

Jeg ved at vi senest er færdig i kirken kl 9.45 for præsten skal videre til en anden gudstjeneste fordi han egentlig er vikar i vores kirke den dag.

Så der vil være cirka 1 time fra gæsterne er hos os og til vi skal spise ved 11 tiden (maden skal lige hentes efter vi har været i kirke og det tager også lige lidt tid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville som der er forslået stille saltstænger, grissini og grønt med dip frem, men ikke for meget for de skal jo ikke spise sig mætte inden frokosten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER