SaraLK

flyverdragt til smal tumling

49 indlæg i dette emne

kan ikke huske hvilke modeller det var... det er 2 og 3 år siden vi havde dem... ;) ... Men kan huske der var elastik i livet på begge så de sad lidt til der og det synes jeg var super så virkede den ikke så voldsom.

Det må jeg lige kigge efter ;) tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isaac har altid haft Color Kids, Hummel har ikke passet til hans krop, da benene var for korte. Generelt synes jeg at dobbelt lynlås betyder bred model og enkelt lynlås smal. Nu er Isaac for stor til flyverdragt og Alberte arver Isaacs vintertøj i 92/98 - Color Kids :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac har altid haft Color Kids, Hummel har ikke passet til hans krop, da benene var for korte. Generelt synes jeg at dobbelt lynlås betyder bred model og enkelt lynlås smal. Nu er Isaac for stor til flyverdragt og Alberte arver Isaacs vintertøj i 92/98 - Color Kids :)

Tror du har ret omkring det med lynlåsene! Når man kigger rundt virker det til at dem med to lynlåse er til små børn og generelt brede :)

Tror vimå have hende med i en butik og prøve på! Så kan Vi altid finde en billigere udgave på nettet :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Didriksons og Lego er godt til Noah. Jeg har ikke proevet Molo. Men vi var altsaa virkelig glade for den fra Lego, siger jeg bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna havde Molo Pyxis i str 80 og selvom den havde dobbelt lynlås, var den aldeles ikke bred! Jeg tænker to lynlåse netop er nødvendigt for at få de smalle modeller på ;)

Molo er generelt smal, med kortere torso og længere ben, modsat Reima, der er lang torso og lidt kortere ben.

Reima er lettere og blødere end Molo.

Det er de to mærker vi har brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må ud og gramse på de mærker i nævner ;)

Tusind tak for jeres svar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naa ja, saa havde jeg en Reima til Noah sidste aar og noej, jeg synes den var laekker.... 

 

I aar har vi Didriksons, fordi den er uden fluorstoffer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. Alt Reimatec og Reimatec+ fra 2016 er ogsaa uden fluorstoffer - det er jeg fakkertalt glad for, for den Reima  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fulgt med her, har selv en slank datter. Kan købe en molo af en bekendt til billige penge, men der er kun en lynlås i! Er det et problem, når hun er fyldt 3? Hvor længe har jeres haft med to lynlåse? Altså har en ide om, at det er nemmere selv at få dragten på, hvis der er to lynlåse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fulgt med her, har selv en slank datter. Kan købe en molo af en bekendt til billige penge, men der er kun en lynlås i! Er det et problem, når hun er fyldt 3? Hvor længe har jeres haft med to lynlåse? Altså har en ide om, at det er nemmere selv at få dragten på, hvis der er to lynlåse?

1 lynlås er perfekt til børnehavebørn, altså når de selv skal tage den på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 lynlås er perfekt til børnehavebørn, altså når de selv skal tage den på :)

Tak for hurtigt svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 lynlås er perfekt til børnehavebørn, altså når de selv skal tage den på :)

Enig!

Silke Elia har I øvrigt altid brugt Molo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 lynlaas har vaeret fint her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fulgt med her, har selv en slank datter. Kan købe en molo af en bekendt til billige penge, men der er kun en lynlås i! Er det et problem, når hun er fyldt 3? Hvor længe har jeres haft med to lynlåse? Altså har en ide om, at det er nemmere selv at få dragten på, hvis der er to lynlåse?

Anna skiftede til een lynlås, da hun var 3. Så kan de slev tage den på, som Stephi-moren siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger! Skønt at få en god flyverdragt til billige penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Henter brugt, men fin Molo dragt i eftermiddag! 125kr :o håber den passer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og den passer!!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_20160912_183826_zpsga2ifkys.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoent - dejlige Liff :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoent - dejlige Liff :)

Ja den sidder bare så meget bedre end den celavi i størrelsen større!

Nu er det bare Luna der mangler... :) hun er jo for alvor gået hen og blevet en "mager cykel" så jeg må på udkig efter Molo eller Didriksons til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den sidder bare så meget bedre end den celavi i størrelsen større!

Nu er det bare Luna der mangler... :) hun er jo for alvor gået hen og blevet en "mager cykel" så jeg må på udkig efter Molo eller Didriksons til hende!

 

Jeg har lige set en af mine soesters venindes datter i den skoenneste Didriksons - ogsaa en smal sag ;) 

 

Til Noah ville jeg ogsaa koebe Didriksons, men maaske Reima fordi han gerne vil have "bloedt toej, mor". Min lille hyggefis  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige set en af mine soesters venindes datter i den skoenneste Didriksons - ogsaa en smal sag ;)

Til Noah ville jeg ogsaa koebe Didriksons, men maaske Reima fordi han gerne vil have "bloedt toej, mor". Min lille hyggefis :7himmel

Åhh ja, Reima må jeg også lure på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hummel er godkendt til slanke Luna :yay

Det var et sats! Købt i en FB gruppe - ny med mærke til 450kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER