girly1988

Sommerferie i DK med børn

16 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger så er det sommerferie om lidt og vi kunne godt tænke os bare at komme væk hjemme fra en 3 dages tid.

Noget i kan anbefale til en familie på 2 voksne og 2 børn på 1 1/2 år og 6 mdr. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja som overskriften siger så er det sommerferie om lidt og vi kunne godt tænke os bare at komme væk hjemme fra en 3 dages tid.

Noget i kan anbefale til en familie på 2 voksne og 2 børn på 1 1/2 år og 6 mdr. ?

Hvor bor i henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i Taulov ved Fredericia :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i Taulov ved Fredericia :-)

Måske noget overnatning i Legoland?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget overnatning i Legoland?

Lige Legoland vil vi gerne vente med til drengene bliver større og kan få noget ud af det rigtigt :-)

Vi har talt om en tur i Zoo og måske Egeskov slot...eller lignende hvis vejret er til det...

Vi kunne bare godt tænke os lidt tid væk hjemme fra uden det skal være en hel uge ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er super glade for djurs sommerland. Og kommer der ofte, så tager vi en overnatning i mine forældres sommerhus, som ligger lige i nærheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns der er rigtig dejligt i Ebeltoft. Forrige år boede vi i ferielejlighed med udsigt lige ned til Fregatten Jylland. Det er simpelthen sådan en hyggelig gå-gade og masser af små butikker, og så kan man gå på havn eller strand. Vores hotel havde endda en lille indendørs pool. Der ligger også både Ebeltoft zoo og Skandinavisk dyrepark i nogenlunde nærhed af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns der er rigtig dejligt i Ebeltoft. Forrige år boede vi i ferielejlighed med udsigt lige ned til Fregatten Jylland. Det er simpelthen sådan en hyggelig gå-gade og masser af små butikker, og så kan man gå på havn eller strand. Vores hotel havde endda en lille indendørs pool. Der ligger også både Ebeltoft zoo og Skandinavisk dyrepark i nogenlunde nærhed af

Ebeltoft har vi faktisk haft snakket lidt om...kender du et sted man kan overnatte som børnefamilie uden det skal være en hel uge ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan tilføje at vi fik en weekendseng stillet til rådighed til Lilly og jeg vil anbefale de lejligheder som ligger med udsigt over havnen, for det kan godt larme lidt i gågaden om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere gode forslag modtages gerne med kyshånd ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor 'færdig' en pakke ønsker i?

Det er jo både fx Lalandia ig Jesperhus som kan levere meget færdige løsninger. Lalandia er måske nok målrettet større børn, men begge dine skulle nok elske badelandet og sikkert også more sig kongeligt i legelandet. Men begge er jo også i den dyre ende.

Der er Søhøjlandet ved Silkeborg i samme boldgade som jeg synes var bedst for de lidt mindre børn da vi var der.

Ellers - hvis har muligheden - kunne noget så simpelt som en hytte på en campingplads et par dage være masser af underholdning for børn på jeres børns alder. En ny legeplads og lidt græs, måske en strand i nærheden med en spand og en skovl, så er livet bare perfekt :-)

Vi var i lalandia i marts og der synes jeg lige vores drenge skal være et år ældre før det er optimalt for os da Tobias stadig ikke kan gå ;-)

Kender du nogle steder hvor man ikke skal booke en hel uge ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Fårup sommerland, da har da lavet hotel, mon ikke det kunne være sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Fårup sommerland, da har da lavet hotel, mon ikke det kunne være sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kigger og kigger om der skulle være noget der lige er os ;-)

I er kommet med rigtig gode bud ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hørt at skallerup klit skulle være super med børn, både små og store.... og mener da at man kan booke et par dage bare.. men ellers er der jo altid dayz  eller danland de ligger jo rundt om i landet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER