msk

Hvad mærker I???

2 indlæg i dette emne

jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan I oplever det, når I er igang med æg-stimulering... Hvad mærker I?

Jeg mærker intet de første dage... men her efter en uge har jeg følelsen af, at det murrer i begge sider, og der er noget, der fylder derinde... Håber selvfølgelig inderligt, at det er fordi, der er mange store, fine æg. Har ikke været en "god høne" tidligere...

Kryds gerne fingre for mig. Skal scannes i morgen.

Marlene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan I oplever det, når I er igang med æg-stimulering... Hvad mærker I?

Jeg mærker intet de første dage... men her efter en uge har jeg følelsen af, at det murrer i begge sider, og der er noget, der fylder derinde... Håber selvfølgelig inderligt, at det er fordi, der er mange store, fine æg. Har ikke været en "god høne" tidligere...

Kryds gerne fingre for mig. Skal scannes i morgen.

Marlene

Har selv ikke mærket noget denne gang. sidste gang fik jeg massiv hovedepine og det fyldte meget. fik også enkel hiv i underlivet. Men det var først efter min dosis blev for dobbeltet. Denne gang har jeg intet mærket og idag en uge efter jeg begyndte har ejg 10 æg som henholdsvis er 10mm og 11 mm. SÅ det har ikke noget at gøre med om de voksere mere eller mindre..sidste gang jeg mærkede noget voksede de bare ikke ret meget.

Held og lykke med behanldingen..

Hvilken medicin tager du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER