pjevser79

Hjælp lost

5 indlæg i dette emne

Hej jeg er på igen efter en meget hård omgang med først en MA og en uge efter så en udskrabning hvor jeg lå og blødte meget i over 2 timer før jeg kom ned til op.

Nu har jeg så haft en mens efter og så har vi prøvet igen at blive gravid igen. Men min mens kom 4 dage før tid som den aldrig plejer at gøre. Havde ellers lidt kvalme og lidt bryst spændinger så øv men jeg blødte kun i 2 dage og så ingenting nu har jeg igen bryst spændinger og lidt kvalme om aften. Hvad sker der er totalt lost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går ud fra du har taget en graviditetstest?

 

Cyklus kan godt blive uregelmæssig efter en abort (eller fødsel) forhåbentlig blir den regelmæssig igen i løbet af nogle mdr.

 

Det gør mig ondt at høre du har mistet :kram2 håber snart I får jeres ønske opfyldt (PS du har stadig en graviditetsticker i pc versionen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke haft overskud til at komme ind på siden efter det jeg har været igennem og har ikke testet i nu men bliver nok nød til at tjekke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var igennem en medicinsk abort, så et udskrab og så en kikkert undersøgelse hvor de tog det sidste restvævet ud, min cyklus har været helt lost efterfølgende. Lang og utilregnelig mod mine normale 28 dags.

Stort :kram det er hårdt ved kroppen. Håber der snart er to streger :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag en test og få noget ro - og så giv ellers din krop et par måneder til lige at finde ro inden du forventer at cyklus er stabil igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER